{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.191 visninger | Oprettet:

hvem er vi??? {{forumTopicSubject}}

hejsa alle sammen
jeg vil lige præsentere mig selv og mine hunde. jeg har tusse som er droningen i huset hun er 7 år´gammel og så har jeg gizmo som så er 4 år og min hd hund.
vi bor i hernign og er begyndt til svøming i sunds men overvejer at købe en stor balje og træne selv hjemme. det er lidt billigere og så bare give ham en gang massage en gang om md.
jeg foder med lidt blandet foder men tilsætter det der hedder vitaflex som vi fik fra dyrlægen. det er effektivt det fandt jeg i sær ud af da jeg ikke fik det købt efter en uge var der forskel at mærke. udover alt det får han smarte stillinde det var jeg dog ikke så positiv over for men det køre på skinner.
hvor er i fra og hvad gør i for jeres hunde får det bedre???

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvem er vi???
  • #1   26. aug 2009 Hejsa smiley god ide!!

Jamen mig og manden har to hunde. Kiwi på lige knapt to, som lider af HD, og så har vi lige overtaget Carlos som er 4½..

Vi opdagede allerede da hun var 9mdr at hendes hofter ikke var gode, så vi har svømmet regelmæssigt med hende, givet vitaflex, og så taget de hensyn vi kan uden at begrænse hende.. Hun har derudover lige været til kiropraktor og er kommet på J/D fra hills.

Men meldingen er at hun har det godt, og at hun har kunnet holde til en hund mere i familien er bare skønt..

• #2   27. aug 2009 hej..
    jeg er opretter af gruppen..

jeg havde min rottweiler bl på 4½ bølle, men han blev desværre aflivet for 2½ uge siden da hans hofter var blevet så dårlige at hans muskulatur begyndte at svinde ind..

så han fik fred

men sys helt bestemt gruppen skal køer videre da vi har megeta t lære af hinanden

selv svømmede jeg med bølle, han fik oz vitaflex og jeg brugte back 'n tan dækken når det var koldt

• #3   27. aug 2009 øv det er jeg ked af at høre stinna jeg havde lunte som også blev aflivet pga af hofterne det er ikke sjovt
    men man må jo lytte til sine hunds signaler
    jeg har også overvejet det der dækken men herrren ligger sig ned som en sofa pude hehe men det er værd at prøve ellers havde jeg tænkt mig at få strikket en i uld der også gik ned og dækkede hans hofter.

• #4   27. aug 2009 det kan bestemt anbefales..
    bølle fik det meget bedre om vinteren medd det på..

bølle viste mig knap nok at han havde smerter, han var utrolig stærk den lille mand smiley

to bedøvelses sprøjter måtte han ha inde evd dyrlægen, han ville ik gi op
    savner ham utroligt meget og kan ik skrive om ham uden at tude.
    han var noget helt specielt

• #6   29. aug 2009 ej hvor er det bare skønt at høre louise det giver ligesom mig et håb og så hvis jeg bare prøver alt. du ved træning og kost tilskud og det dækken

Kommentér på:
hvem er vi???

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce