{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
825 visninger | Oprettet:

ikke hund mærkelig sms suk {{forumTopicSubject}}

hej ved godt det ikke er noget med hund at gøre men bliver nød til at høre alligevel min mellemste datter er begyndt at få sådan nogen mærkelige sms beskeder fra 1231 og der står noget på engelsk som jeg ikke ved hvad er

jeg ringede igår til tdc for at få lukket for de beskeder og i dag har de lukket alt udfra sms beskeder

jeg ringede igen til tdc og fik at vide at de ikke kunne lukke for kun speciale smser og de blev genåbnet

så ringede jeg igen til tdc da jeg havde læst på nettet at der var mangeder havde fået sådan nogen uden de havde sendt noget til 4 cifret tlf nr og ham jeg fik fat i sagde at det kunne desagtens så nu er jeg spændt på hvad der sker i morgen syntes det er så træls det er har ind til vider kostet 50 kr på to sms fra et eller andet sted det kan jo ikke være rigtigt

er der andre der bøvler med det eller kender nogen der får de der mærkelig sms ??

kh sanne


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ikke hund mærkelig sms suk
  • #1   18. aug 2009 Det lyder underligt, håber du får det stoppet...

  • #2   18. aug 2009 1231 det er da sådan et oplysnings nr til at finde adresser og tlf nr er det ikk ? Lyder da mærkeligt håber at i får det stoppet smiley

  • #3   18. aug 2009 nej det er et udlandsk servicenr af et eller andet hvis man søger under 1231 sms service hvordan stopper man dette eller noget i den grad kommer der andre mennesker op som også har modtaget dette

    jeg håber også snart det stopper ellers er dette tlf nr lukket ned det bliver sku for dyrt bare fordi de sender en besked til hende koster det 25 kr pr gang suk


  • #4   18. aug 2009 Årh det har jeg prøvet ! Det fordi hun har sendt efter et billede eller en ringe tone garanteret. . Så skal i skrive stop til 1231 mener jeg. .

  • #5   18. aug 2009 Jeg hentede et sødt billede jeg gerne ville sende videre, og så sendte de en mærkelig besked hver uge og det kostede også der omkring. . Et uge blad, kan ikk huske hvilken ?

  • #6   18. aug 2009 jeg har oplevet at hvis man inde på facebook har været inde og tage en quis og det koster penge for at få svaret bliver de ved med og sende sådan nogle beskeder som er meget dyre . vi har været nød til af få nyt nr før det stoppede smiley

  • #7   18. aug 2009 vores datter 'lavede samme nr.' engang hun havde bestilt en ringetone på nettet, så skulle hun modtage min. 3 om måneden á 25 kr. det fik vi stoppet, vi havde godt nok telia, men vi ringede til dem og fik et nr. vi skulle ringe til, da de kun opkræver for det firma der sælger ringetonerne.

    til at starte med ville firmaet ikke acceptere det, men jeg truede med at politianmelde dem, for når børn under 18 'køber' tjenester, er man ikke forpligtet til at betale, da de ikke kan lave kontrakter før de er 18 år.

    vi slap for at betale noget som helst.


  • #8   18. aug 2009 Øh, jeg bestilte biograf billetter i søndags ved at sende telia besked til 1231. Så det nr kan vist bruges til mange ting.

    Prøv som mopsejer R skriver, det ville jeg selv gøre.



  • #9   19. aug 2009 hej igen hun har ikke være inde og hente noget hvis hun så bare havde gjort dette så kunne jeg forstå dette jeg sender dette link med som jeg har fundet inde på google om de der underlige beskeder her er det (link fjernet)

    håber bare at vi kan få lukket for det hende den første jeg snakkede med ved tdc sagde at det kunne være meget længere tilbage fra en tidligere ejer af nr

    men jeg syntes det er skide træls

    kh sanne


  • #10   22. aug 2009 Hej min kæreste for også sådan nogle dumme sms beskeder hele tiden der står også noget på engelsk og vi ved heller ikke hvordan man stopper det, men koster det 25kr når de sender de der sms beskeder til en når man ikke svare på dem, han slætter dem hver gang han får dem, det kan da ikke passe at man skal betale 25 kr når man ikke svare dem tilbage

  • #11   22. aug 2009 jeg syntes det er svinderi min eks man sagde at det var en form for virus det havde han læs pga idas beskeder han var måløs over at tdc ikke kan finde ud af det der erdet svære heller ikke kommet styr på det endnu her suk kh sanne

Kommentér på:
ikke hund mærkelig sms suk

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce