{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kennelhoste
  • #1   16. aug 2009 Symptomerne på kennelhoste passer meget godt...
    God bedring til Bella..((o:

• #2   16. aug 2009 okay mange tak..

• #3   16. aug 2009 ja har set det er helt op til 16 uger ud fra hvad jeg ku læse mig frem til.. håber bare ikke de to andre også får det. hun har fået det af min fars hund sidste lørdag, iden vi viste han havde det =(

• #5   16. aug 2009 vi har også haft det der var det min cairn terrier og dengang mops som var kommet ind pga manglede hjem men mopsen var rigtig sat til der kom snot ud af næsen og øjnene på ham det var virkelig som små børn der er forkølet plus så hostede de begge to sådan som om de skulle kaste op vi nåede at smitte en venindes hund og de blev kun luftet i haven det samme gjor min lhasa apso selv om hun ikke havde noget for at holde det her hos os så naboernes hunde ikke også skulle få det vi havde på mistanken at det var fra hundeskoven vi havde fået det med hjem god bedring men jeg vil da lige vende forbi dyrlægen i morgen hvis han stadig koster op mopsen fik antibiotika dengang kh sanne

• #6   20. aug 2009 bonnie har også haft kennelhoste da hun var hvalp, men 16 uger syntes jeg lyder af meget.. Vi var lige startet op til hundetræning og måtte komme igen efter 3 uger, og det var både anbefalinger fra dr.dyr og træner.. Så 16 uger tror jeg ikke at du skal hænge dig i...

Kommentér på:
kennelhoste

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce