861 visninger
|
Oprettet:
Min lille vuf {{forumTopicSubject}}
Hej ...
Jeg har et kæmpe spørgsmål !!!!
Min lille Felix vil ikke blive renlig !
Han siger ingenting når han skal ud men sætter sig bare på gulvet og tisser, så hvis jeg får ham stoppet inden han er færdig kommer han ud med det samme !
Har prøvet med avis træning og mere, men det kunne han ikke .. Hvad skal jeg dog gøre ? nogen der kan hjælpe.
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 241 Svar: 15.397
Husk at skamrose hvis/når han gør det ude og ignorere når han gør det inde ...
Han skal nok lære det.
maj 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 7 Svar: 60
Jeg håber han lære det
jan 2008
Følger: 80 Følgere: 86 Hunde: 5 Emner: 706 Svar: 2.802
maj 2008
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 241 Svar: 15.397
Tålmodighed og ellers så kan man håbe på at en ældre vovhund lærer den bette hvad det går ud på :o)
maj 2008
jun 2008
Følger: 37 Følgere: 36 Hunde: 2 Emner: 24 Svar: 386
maj 2007
Følger: 43 Følgere: 144 Hunde: 5 Emner: 1.141 Svar: 38.620
Tro mig, jeg har brugt MANGE aviser herhjemme.......*GGGGG*
Det er et 24 timers job at have en hvalp, som ikke er renlig, men det store arbejde lønner sig i sidste ende:-)
maj 2008
Mette: Det lyder som en god ide, kan være jeg skal finde alle aviserne frem, som jeg har nede i kælderen hehe ..
Ja det er 24 timers arbejde, det er jeg klar over .. men han har sit eget værelse, og det er svært når han render rundt i hele huset, at holde øje med om han gør det på sit værelse.. det er som regel der han gør det, sååe.. kan jo trods alt ikke rende efter ham, konstant
maj 2007
Følger: 43 Følgere: 144 Hunde: 5 Emner: 1.141 Svar: 38.620
Det gjorde jeg i starten....... Hvor hvalpen er, er jeg...... Hårdt!! Ingen pc og brændt mad.......*GG* For det passede lige at hver gang maden LIGE var færdig, så gjorde hun tegn til at skulle noget og så var det bare UD med det samme.......
Om natten havde jeg tøj liggende klar på en stol. Så snart hvalpen bliver urolig springer jeg op, hopper i tøjet, løfter hvalpen op og UD i haven som et lyn.......
Min hvalpe er blevet renlige på 1-2 uger:-). Men FUCK, det er hårdt:-)
maj 2008
Okay, det lyder hårdt, men er værd at prøve ..
jeg lægger meget mærke til, når han begynder at vandre rundt som en sindsyg inde i stuen, og hvis uheldet er ude, kalder jeg på ham, så han stopper og kommer ud med ham med det samme, eller går over og bare tager ham .. råd fra hunde "ekspert" ,.. ;b men jeg håber på at det går fremad , hvilket der er meget der tyder på .. han er begyndt at hoppe op i sofaen og slikke mig i hovedet, så skal han ud .. men uheldet er nu ude nu og da
Min lille vuf
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside