2 spørgsmål. {{forumTopicSubject}}
I dag havde jeg 3 veninder på besøg til spisning, og hygget. Filuca plejer aldrig at sige noget til gæster, nogle skal hun lige se an, andre løber hun hend til, og engang imellem gør hun lige kort.
Men her i dag, stopper hun ikke rigtig med at gø?
Hun starter da de kommer, hvor jeg til sidst må fjerne hende. Så forsætter hun hele aften igennem, ca hver halve time hvor hun gør af gæsterne, eller hvis de rejser sig op, siger noget osv.
Det var rent ud sagt møg irriterende!!
Hvorfor gør hun nu lige pludselig det?
(Der var ingen unormale ting, de var søde hilste rigtig på hende i hendes tempo osv. ingen skræmmende personer)
Og hvordan pokker griber vi lige det rigtig an? så vi ikke ender op med en hund som ikke vil tillade vi har gæster.
et andet spørgsmål er, er det normalt at der er lidt sekret fra kønsdelene? (grønligt/gul skær, ikke tis)
Hilsen en meget fortvivlet hunde ejer, som slet ikke synes det har været en hyggelig aften med alt det gøen.
jul 2008
Følger: 43 Følgere: 41 Hunde: 3 Emner: 100 Svar: 780
apr 2007
Følger: 59 Følgere: 55 Hunde: 2 Emner: 128 Svar: 1.103
Vores alarmhunde kan let tro at det er dem der skal tage imod og godkende gæster, så ind i et rum eller ud i haven med en tyggeting -og gerne et familiemedlem- i de 5 minutter det tager gæsterne at få sat sig tilrette.
Det virkede på min gamle hund, som faktisk var glad for mennesker, incl. gæster, men det blev for voldsomt for hende da datteren skiftede skole og der pludselig var et rend af helt nye ansigter.
Da virkede metoden for os:)
nov 2006
Følger: 54 Følgere: 51 Hunde: 4 Emner: 103 Svar: 4.035
maj 2009
Følger: 16 Følgere: 14 Hunde: 1 Emner: 85 Svar: 505
Vivian: Nu har jeg ikke prøvet at hun starter i et andet rum, så det vil vi forsøge næste gang. Men jeg fjernede hende da hun ikke ville stoppe og gav hende en pause i et stille rum for sig selv, men så forsatte hun bare da hun kom ud også selvom de havde fået tøjet af, sat sig osv.
Hun er også begyndt at gø af naboerne, når de snakker i deres have, klipper hæk osv.
nov 2006
Følger: 54 Følgere: 51 Hunde: 4 Emner: 103 Svar: 4.035
så længe hun selv holder det rent er der ingen grunbd til bekymring - det er bare en smule udflåd *ss*
maj 2009
Følger: 16 Følgere: 14 Hunde: 1 Emner: 85 Svar: 505
2 spørgsmål.
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside