{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.039 visninger | Oprettet:

Til alle Admin INFO uge brev :-) {{forumTopicSubject}}

Admin INFO uge brev

Velkommen her til alle nye og gamle håber at i vil bruge gruppen og vi kan få nogle sjove debater her jeg har skrevet lidt så ville gærne høre komentar.

Der er en debat tråd her til dem der vil præsentere sig selv så vi kan se hvad vi er for nogen så skriv lige lidt.

Nu er gruppen ved at vokse og der er plas til fler jeg har åbnet så i selv kan invitere nye til gruppen hvis i syntes at der nogen spændende hunde med ejer så prøv at invitere dem

Har fået tilbage meling fra nogen der tror at klubben er for nordjyder den er for alle seriøse HG medlemmer der vil være med.

Jeg har inviteret efter at have set jeres profil så har inviteret dem der var intersante at høre fra eller at de også var aktive her.

Der kan komme debat og aktivitet så der en mening bag ren egoisme for mig og min hund men hvis der er nogen af samme interesse så er det ikke egoisme men dog mer en en hobby.

Målet er at samle en Hunde viden bank her på HG der ved lidt om alle aspekter ved at have hund men i en pæn tone så kan man godt diskutere og være uenige men seriøs debat løse mere og så kan vi også skamrose anders hunde og som best hvores egne.

Jeg undskylder lige at jeg ikke er en orn til at stave Ha Ha

Er der seriøse komentare til gruppen skriv her

Hilsen Flanhart og far

Spar penge på din forsikring

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Til alle Admin INFO uge brev :-)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce