{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
578 visninger | Oprettet:

Hvalp i seng eller ej?? {{forumTopicSubject}}

Hej Alle sammen, jeg hentede en skøn cocker dreng i mandags, han er bare dejlig. han er snart 9 uger gammel. her hjemme var i for vejen en hund, en chihuahua dreng på 1 år, de har det bare super sammen. nu til mit spørgsmål. Chihuahuaen ligger i sengen og sover om natten, og det har han altid gjort. cockeren ville jeg gerne have til at sove i sin kurv, som står helt oppe af sengen oppe ved vores hoveder. Men han piver og piver hele natten og prøver at komme op i vores seng, jeg kan også godt følge ham i at han vil op i sengen. Så kan det lade sig gøre, og kan jeg være bekendt at han skal ligge på "gulvet" mens den anden ligger i sengen?????

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvalp i seng eller ej??
  • #1   21. maj 2009 Jeg ville super gerne også have ham i sengen. men da chihuahuaen sov der da han var lille tissede han i sengen!! og han er først holdt op her for 2 måneder siden. Jeg vågner nemlig ikke af at de går rundt og søger efter det rette sted smiley og chihuahuaen pev ikke når han skulle ud, cockeren piver kun når han er "lukket inde" i sin kurv, da han jo ikke vil tisse der, men sengen er stor så der gik chihuahuaen bare over på den anden side end hvor han sov.. Så er bange for at jeg igen skal bruge 10 måneder på at få hunden til at holde op med at tisse i sengen smiley

• #2   21. maj 2009 altså hvis du føler der er plads osse efter den er voksen så kan jeg ik se noget problem.
    men hvis du ik gør ville jeg råde dig til at få dem til at ligge samen i en kurv.

• #3   21. maj 2009 jeg tror pladsen er okay også når han er voksen, men er bange for at han også begynder at tisse i sengen....

• #4   21. maj 2009 det gjorde bine en gang som hvalp.. men det var dag og helt uprovokeret.. hun ville ik finde sig i at vi have ledet hende passe i et par timer:D

• #5   21. maj 2009 men nej det tror jeg ik den går.. måske et par gange i starten.

• #6   21. maj 2009 Hvordan skal jeg være sikker på at jeg vågner når han skal tisse?? det skal han ca 4-5 gange om natten.

• #7   21. maj 2009 Jeg har faktisk tænkt over samme problem. Jeg synes egentlig ikke om at have hunden i sengen. Og alligevel er vores det, fordi vi tog hende op fordi vi simpelthen ikke kunne få hende renlig om natten, og vupti blev hun det da hun kom i sengen, for så opdagede vi når hun skulle ud. Og tjah dum som man er, så kom hun aldrig ned igen...

Men jeg vil også gerne have en mere, men ikke endnu en hund i sengen. Så min plan er at jeg sover på gulvet med den nye i starten. På den måde skal den ikke være alene, men ligger på gulvet(i kurv selvfølgelig). Og så skulle det ikke undre mig om den "gamle" hun også vil flytte med for hyggens skyld smiley

• #8   21. maj 2009 Chihuahauen vil ikke flytte ned på gulvet, han elsker nemlig sengen ;o)) jeg sys det er okay med hunde i sengen, gider bare ikke 10 måneder med hunde tis i sengen :o)

• #9   21. maj 2009 Jamen så er det vel dens valg. Jeg er sikker på at hvis i bare holder fast på fra starten at sådan er det. Så tror jeg nok den nye hund skal acceptere det. så længe i ikke alle er i sengen og den på gulvet den første tid.
    Så tror jeg nu nok at den skal acceptere at sådan er det.

• #10   21. maj 2009 Et eller andet sted synes jeg også at det er "snyd"

Men jeg har bare helt fornuftigt svært ved at tro på at hunde har den opfattelse hvis bare reglerne er sådan fra starten. Hvis de får samme opmærksomhed, træning og lignende tror jeg simpelthen ikke at det kan udgøre et problem.
    Jeg kender folk hvor den ene hund må være i stuen, og den anden må ikke. Sådan er det bare for hundene. Og det blir på den måde den lilles "helle"

• #11   21. maj 2009 Lige udover det med sengen har de helt ens regler, og får lige meget opmærksomhed :o))

• #12   21. maj 2009 Ja jeg kan som sagt ikke sige at det sagtens kan lade sig gøre da vi endnu kun har en...

Men jeg ville forsøge, og især med at i er på gulvet ved den nye. Det er trods alt lettere at flytte dem op i sengen end det er at flytte dem ned igen smiley

• #14   21. maj 2009 Hehe har ikke noget imod hunde hår i sengen- kun hunde tis :o))

• #15   22. maj 2009 nu er vores rotte Chica en kæmpe puttegris og har altid sovet i sengen med os, og vores nye vaps Marlie er derfor også i sengen. jeg syns ikke at det er fair overfor den nye at den ikke må komme i sengen når den anden må. og med tisseriet Marlie har også tisset i sengen, men vi har kørt intensiv tisse-træning i en uge, og han er stort set holdt op med at tisse i sngen nu!

Kommentér på:
Hvalp i seng eller ej??

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce