1.091 visninger
|
Oprettet:
Hvalpe undersøgelse {{forumTopicSubject}}
Er der nogen der ved hvad en hvalp bliver undersøgt for ved en 7 ugers helbreds undersøgelse.baldur fik en HD undersøgelse som var HD:A og en mental undersøgelse men det er det eneste forige ejer kan huske og alle hans papirer er blevet væk fra hende under flytning på nær hans vaccinationsbog som jeg har.Der er så bestilt nye papirer på ham samt stambog,men hvordan kan jeg finde ud af hans resultater fra hans undersøgelse.Jeg overtog først Baldur som 2 årrig altså for 1 år siden.
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 552 Svar: 31.054
Med mentalundersøgelsen går jeg næsten udfra der menes en hvalpe-test. Sådan en har Reiki osse fået lavet (det foregår dog ikke ved en dyrlæge), og jeg er næsten sikker på Susanne her fra gruppen kan fortælle hvordan sådan en foregår.
Jeg vil da tro at et sundhedstjek på en hvalp, er som et sundhedstjek på andre hunde -der lyttes til hjerte, og hvalpen kigges og mærkes igennem for evt problemer:o)
dec 2008
Følger: 67 Følgere: 58 Hunde: 1 Emner: 95 Svar: 2.040
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 552 Svar: 31.054
-for at kunne registreres, skal hunden være mindst 12 mdr når der laves HD-billeder, og de skal self være blevet sendt ind til DKK til vurdering.
Man kan self få taget alle de HD-billeder man vil og få en dyrlæges vurdering på dem selvom hunden endnu ikke er 1 år, men et sådan resultat er ikke meget bevendt, medmindre self hunden viser tegn å at der er noget der er værd at undersøge.
Der sker så meget med hundens led mens den vokser, så et reelt resultat kræver at hunden har en hvis alder:o)
Husk på hvis i selv får lavet HD-billeder, at i skal bestille blanketten ved DKK inden i får lavet undersøgelsen:o)
dec 2008
Følger: 67 Følgere: 58 Hunde: 1 Emner: 95 Svar: 2.040
Hvalpe undersøgelse
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside