1.166 visninger
|
Oprettet:
Hvalp sluger maden :o/ {{forumTopicSubject}}
Ja, vi har én hvalp tilbage, af de 4 hvalpe vi fik d. 1/12.
Da hun altid har været vant til at få mad sammen med de 3 andre, ligger det jo i hende, at hun skal "slås" om maden.
Problemet er at hun stadig sluger maden, uden at tygge det overhovedet.
Når hun er færdig, sidder hun så og lyder som én, der er ved at blive kvalt.
Er der nogle der har haft lignende problem med hvalpe, eller voksne hunde, og har I gjort noget ved det?
Jeg ved det langsomt går over med alderen, men kan man gøre noget for at hjælpe det til at gå hurtigere?
jan 2009
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 3 Svar: 21
feb 2008
Følger: 18 Følgere: 15 Hunde: 3 Emner: 31 Svar: 196
Thilde får løst problemet med at hun spiser for hurtigt. Mango får lyst til at spise sit tørfoder, fordi det nu er sjovt at "jage" det. Kan også indimellem finde på at gøre som christina F L.
dec 2006
Følger: 125 Følgere: 148 Hunde: 3 Emner: 614 Svar: 1.493
Jeg har nu lidt at arbejde med, og tror jeg vil prøve mig frem.
(Modtog også lidt gode råd, i nogle andre tråde.)
dec 2006
Følger: 31 Følgere: 31 Hunde: 3 Emner: 146 Svar: 779
Ved godt, at det ikke er det emnet handler om, så håber det er okay, at jeg spørger her, nu hvor Mette har skrevet herinde..
dec 2006
Følger: 31 Følgere: 31 Hunde: 3 Emner: 146 Svar: 779
Jeg tror bestemt også, at det bliver nemmere for Nova og søge efter mad, når hun ikke længere skal spise de små hvalpefoder stykker.. Men jeg skal nok bare være mere ihærdig end jeg er (:
Jeg har også overvejet og bruge spillet, som vi købte til vores ældste hund, for nu må Nova være gammel nok til og lære det også. Hun er bare stadig meget hvalpet, men hun er jo også kun 1 år (;
Hvalp sluger maden :o/
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside