{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
889 visninger | Oprettet:

Foråret er på vej! {{forumTopicSubject}}

Ja og dermed også en masse nye konkurrencer og for nogen måske også i nye klasser!

Hvad bringer det nye år for jer andre i denne gruppe og hvad er jeres forventninger??

Jeg er rykket op i A-klassen og skal til den første konkurrence på søndag. Vores forventninger er ik vildt store men vil gerne ud og se hvad der kræves i denne klasse her tænker jeg især på eftersøgnings delen.

Min får det nok også svært i eftersøgningen eller ihvertfald mod slutningen af den da vi jo ik har trænet det såå længe endnu. Hun er derimod rimelig godt med i de andre øvelser i klassen:-)

Kom endenlig med jeres planer og mål for foråret:-)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Foråret er på vej!
  • #1   1. mar 2009 Skal afprøve vores klikker træning, på de gule felter.

• #2   1. mar 2009 Vi er meldt til en konkurrence d. 14. marts, hvor vi stiller op i c-klassen. Nu må vi se om jeg kommer til flere konkurrencer end den i år, for så vil jeg da satse på at få mine to oprykninger til b-klassen.

Jeg fik i princippet én oprykning sidste år, men den kan jeg jo ikke bruge til noget nu :o) Jeg stillede også kun op i én konkurrence sidste år..

• #3   1. mar 2009 Jeg skal dømme i Ringe den 15/03. Jeg har dog ikke fået programmet endnu.

• #4   2. mar 2009 Skal gå i A klassen i år og er da begyndt at træne, men regner ikke med nogle konkurrencer før til sommer, da der jo er et rimeligt stort spring fra B til A klassen. Specielt, som du skriver Stine, er det eftersøgning som kræver en del træning smiley De øvrige øvelser har vi rimeligt fat på, så det er "bare" træning, træning og atter træning smiley

• #5   2. mar 2009 Vi skal til prøve i begynderklassen her den 28. og derefter skal vi op i ny c...

• #6   2. mar 2009 Jeg deltager i klasse 3 i agility med mine to hunde. I dch regi satser jeg på at deltage i dm igen i år med begge mine hunde. Ellers skal vi "bare" løbe hurtigere og mere sikkert end sidste år.

Det var sådan i grove træk.

• #7   4. mar 2009 Jeg forventer det bliver en god sæson for mig og mine hunde i Bklassen og vi får trænet en del,så vi er klar når vi skal til konkurrencerne.

Kommentér på:
Foråret er på vej!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce