{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
914 visninger | Oprettet:

Så er foråret på vej ;) {{forumTopicSubject}}

Hvor er det dejligt at stå op til fugle der synger og har så travlt med at spise og søge redematriale. Kikker man i have så er det forårsblomster på vej op alle steder, det er så rart.

Sidste år havde et andepar det kom i have et par gange om ugen og spiset brød og fik en tår vand. Nogen gange så blev de et stykke tid i haven og tog en slapper. Hundene lært hurtigt at de skulle lade dem være og at de var velkommen, det var dejligt at se de kunne være i haven alle sammen ud problemer.

Da jeg er ved at gøre morgenmaden klar, ser jeg andeparret komme flyvende og lande på naboen tag, mig ud i have og vifte med et stykke brød og stå og sige rap rap det har nok været et syn for guderne. Men helt tosset var de åbenbart ik, for de kom over i vores have og spise brød. Håber de igen i år vil komme på besøg i haven og sprede glæde.

Så kan vi ik blive enige om at så må der være forår i luften, med alle de dejlige tegn naturen giver os..

/Jeanett

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så er foråret på vej ;)
  • #1   20. mar 2011 Sikke en dejlig historie med hr og fru and. De har vist luret hvor der er godt at være smiley
    Her er fuglene også i fuld sving med reder og sang.
    Skønt....

• #2   20. mar 2011 Det er så skønt at se. Vi har købt en redekasse med kamera i, Vi glæder os til at kunne følge en evt. familie. Det er så hyggeligt med fugle i haven og se deres unger flyve fra rede...

/Jeanett

• #3   20. mar 2011 Ja det elsker jeg også.
    Her bygger de under taget i massevis, ja selv svaler har vi selv om vi ikke bor på landet.
    Desværre gik der nogle stykker til pga ruderne sidste år, så vi skal have sat nogle klistermærker på i år.
    Jeg fodrer også året rundt og de har altid vandbad til rådighed.

• #4   20. mar 2011 Her nød vi også den første forårs dag i går. Døre og vinduer stod åbne og hundende brugte det meste af dagen i haven.
    Min 2 små hvalpebasser havde også en fest ude i kravlegården og hold da op de sov godt, da de kom ind :o)

At foråret og åbne døre også lige fik omdannet min sofa til en mindre planteskole grrrrrrrrrrrr men Zina havde uden tvivl haft det sjovt :o)

• #5   20. mar 2011 Her bliver der også slæbt grene ind og andet godt, og selvfølgelig lidt jord/mudder poter i lædersofaen...min yngste han vil også gerne ud hele tiden i have og snuse og lege....det er altså bare lækkert at vi får forår lige om lidt....

• #6   20. mar 2011 Jeanett. 1000 tak for morgensmilet/grinet, nu har jeg sjove billeder på nethinden af en dame der med brød i hånden vimser rappende rundt i haven for at tilkalde ænder. ;o))) Hihihi..

• #7   20. mar 2011 Anita : Cookie, Beauty og Prixie`s Moar. .ha ha ja hva gør man dog ik for at have en idyl i haven ha ha

Kommentér på:
Så er foråret på vej ;)

Annonce