{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dags dato
  • #1   25. feb 2009 nogen der ved om man kan se det på nettet?? for jeg er også intresseret i at se verdens mindste mor og kan jo ikk se to ting samme tid tihii..

• #2   25. feb 2009 takker smiley

• #3   25. feb 2009 Jeg har jo tidligere set programmet på youtube, og valgte så at se det igen i dag på tv. Desværre er Englænderne noget for sig selv...da de ikke er medlem af FCI, og heller ikke har restriktioner på racerne. Desværre ved de almindelige mennesker der ser programmet ikke dette.
    Herefter må jeg så også sige, at der er jo en del sanded i programmet... Der er mange der opdrætter hunde, hvor eksteriør kommer før end alt andet... På DKK's Opdrætterkursus lærer man at sundhed, mentalitet og mangfoldighed i genpuljen er det vigtigste, og herefter kommer eksteriør. Desværre går dette ikke hånd i hånd med det vi oplever på mange udstillinger. Jeg kunne være tilhænger af, at der indførtes fysiske test for racerne, så det blev et krav at hundene kan opretholde en fornuftig fysisk udfoldelse. Når en Formand for Bulldogklubben kan udtale på Dansk TV, at det for hende er vigtigst med en overtypet hund frem for sundheden....så bliver jeg mere end almindeligt skuffet. Jeg er i dag meget glad for at Bulldoggen ikke er "min" race.
    Der er helt sikkert sket en positiv udvikling herhjemme de seneste år...og vi er væsentligt længere fremme i sundheden end det vi ser i England...men hvor er det vigtigt at vi fortsætter i den rigtige retning, for ellers bliver vi helt sikkert ansvarlige for vores dejlige hundes undergang. Vi har jo set den samme tendens på racekattene...og vi må erkende at vi har et kæmpe ansvar:-)
    /Anja

• #4   26. feb 2009 ja jeg så det i går .. synes folk må stops lige på sted .. jeg fik et sjok for vis ik hvor dag mops så ud førhene med det så jeg i går . jeg har selv en mops .. som jeg ik har se hans mor og far for han er inputer her til danmark .. jeg købte ham i nordjylland .. men jeg har ik haft nogen problemer med ham .. nogen siger også jeg har være heldig ...

• #5   27. feb 2009 Er næsten bange for at det er der er galt med vores lille mopse'dreng. fordi han har nemlig epelepsi smiley

• #6   8. mar 2009 Vores Elvis får tit det de viste i udsendelsen, med den bløde gane.- Hvor han ikke kan kan trække vejret så godt.. :o(
    Var så trist at se den store bokser med krampe anfald hele tiden... ØV.

Kommentér på:
Dags dato

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce