{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
739 visninger | Oprettet:

2. løbetid {{forumTopicSubject}}

Jeg har netop her til aften, opdaget, at Ida er kommet i hendes 2. løbetid.
Så er det ikke noget at sige til, at "drengene" syntes hun var interessant i søndags.
Hun startede i uge 46 sidste år, så det er godt nok tidligt, at 2. løbetid kommer.

Er der andre som har oplevet det med tæverne?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  2. løbetid
  • #2   20. feb 2009 kiki jeg havde gik i løbetid hver fjerde mdr og giza gik tretten mdr imellem.
    ellers har mine andre tæver gået 6 til 8 mdr imellem


  • #3   20. feb 2009 Ha, så havde Losiac jo helt ret!! Vores drenge giver også besked op til en uge før tøserne bliver løbske.
    Det lyder da godt nok som noget hurtigt hun er kommet i løb igen, man må håbe hun ikke bliver ved sådan.

    God weekend!

    Vh
    Tanja


  • #4   21. feb 2009 Ghita - heldige dig....Også Gitte. Jeg ville da gerne at der gik mere end 4 mdr i mellem smiley Det bestemmer jeg nok ikke smiley

    Tanja - ja det havde han...Hvem er Losiac??? **GG** Rasmus havde nok også vist tegn.. De havde leget "parre dans" i 2-3 uger. Men jeg troede bare det var deres pjat, når det nu ikke er gået mere end 4 mdr siden sidst. Så må jeg lytte til Rasser næste gang.

    Ps. Alpha var bare sååååååååååååååååååååå dejlig!!!!


  • #5   21. feb 2009 Losiac var den langhårede standard han som blev helt forelsket i Ida. Og ja Alpha er bare super dejligt, også i Fredericia. Omend han var blevet noget træt sidst på dagen da vi skulle i store ring smiley

  • #6   22. feb 2009 åhhh dén smukke han, ja han var en fin fyr.

    Ja det kan jeg godt forstå at alpha blev, det var dælme også en lang dag. Sikke mange hunde i storering


Kommentér på:
2. løbetid

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce