{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.062 visninger | Oprettet:

Ringtræning {{forumTopicSubject}}

Jeg ville høre, om der er nogen som ved, hvor man kan gå til ringtræning henne. Jeg har lige set at DRU holder ringtræning et sted omkring Skive, men det er for lang at køre. Det skal helst være omkring Århus, Silkeborg, Randers eller Viborg. Har nemlig lige langt til disse byer.

Bliver nød til noget træning, ellers tør jeg ikke hoppe ud i noget så farligt som en udstilling.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ringtræning
  • #3   12. feb 2009 Jeg ved at DKK har i Århus Firma Sport. (for der går vi) Men så skal man hvis være DKK. Det er jeg i hvert tilfælde. Dog har ingen spurgt.

  • #4   12. feb 2009 Tak for svarene.

    Har lige været på DKK siden, hvad jeg kan forstå så kan man godt komme til træning bare man er medlem af DKK. Der står ikke noget om at hunden skal have en bog fra DKK.

    Er der nogen som ved om det er rigtig forstået.


  • #5   12. feb 2009 Jeg ved hos os træner der nogen som er medlem hos DKK, men en af deres hunde har DRU tavle... Den er også med til træning. Vi har også for trænings skyld (de skal ikke udstilles NOGEN STEDER) haft vores DHL hunde med... Det siger de ikke noget til. Det koster iøvrigt 30 kr. pr. gang pr. hund

Kommentér på:
Ringtræning

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce