{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp til en rigtig god lagkage..
  • #1   29. jan 2009 Hej Trine smiley

Prøv at piske en halv liter fløde og vend knuste "rutebiler" i ( du ved de der kakao-marengs).
    Først smører du det første lag med jordbær-marmelade og vanillecreme (eller choko-mosse som kan købes i alle butikker) og drysser godt med hakket chokolade på, så lægger du en lagkage-bund ovenpå og herpå smører du også jprbær marmelade og smører så med flødeskums-blandingen på og drysser igen med hakket chokolade (jeg brugte marabou digestive) og så lægger du sidste bund på og smører hele kagen ind i fløde-skums blandingen smiley

En halv liter fløde er dog lige nok til to lagkager smiley hehe..

Velbekomme smiley

• #2   29. jan 2009 Bruger ca. lidt over halvanden pose af 170 gr af Rutebilerne forresten

• #3   29. jan 2009 3 lagkagebunde, kagecreme, jordbær, banan, kiwi og fløde

Lav kagecreme, smør en bund, læg skiver af banaer, lagkagebund, kagecreme, jordbær i skiver, lagkagebund, flødeskum over det hele og pynt med kiwi i skiver *S*

• #4   29. jan 2009 ja den der lagkage med rutebiler smager bare godt..
    jeg har smagt den 1 gang før, men har aldrig fået opskriften på den..
    så mange tak til jer begge smiley

• #5   29. jan 2009 Køb en bærblanding og lad den trække med sukker natten over. tag noget af saften og læg over bundene så de trækker smagen og fugt ind.

lav en færdig creme fra supermarkedet, en halv pose er nok til en kage.. bland den færdige creme med en 1/2 piskefløde rørt til skum...
    Kom cremeskummen på bundene og drys med bærene (de skal være afdryppede med så meget væde løbet fra som muligt)

på toppen af kagen kommes der også creme på, men ingen bær - tilgengæld pyntes der med smeltet chokolade.. Bare kom chokoladen i den frysepose og klip et lille hul i enden, og kør den tynd strimmel chokolade rundt på må og få...

• #6   29. jan 2009 Det var så lidt smiley og lækkert med nogle nye idéer til lagkage, jeg ELSKER at lave lagkage, og manden blir super glad når jeg gør det smiley hehe..

• #7   29. jan 2009 jeg laver nogen gange en lagkage med smeltet nugat i fløde og kiwiskiver. I mellem lagene skal der flødeskum med nougat i og Kiwiskiver. slut af med Kiwi på toppen og alm flødeskum på siden. Hørte jeg nogen sige at den var fed.. hi hi

• #8   29. jan 2009 lagkage med banan og knus daim i fløden. og så self alt det andet. creme, marmelade ( skal den værer rigtig fed så smør bundene med nutella og ikke marmelade.)

• #9   30. jan 2009 Jeg laver min gode med: 3 lyse bunde, kagecreme rørt med en god mængde flødeskum, hindbærsyltetøj på bundende, bananer i skiver på bundende herefter den rørte kagecreme.

Pyntes med ananas, kiwi, chokoladesager og flødeskum - eller bare glasur og flødeskum. (Den smager rigtig godt med det der syntetiske røde jordbærglasur, man kan købe.

• #10   30. jan 2009 Årh måååååms CH

• #11   30. jan 2009 der er delme nogle gode opskrifter i er kommet med..
    mange tak for det allle sammen..
    så er der sku døbt lagkage i weekenden.. smiley

• #12   30. jan 2009 Sidder også og bliver helt lækker-sulten nu smiley hehe.. Ku være man skulle lave en lagkage i weekenden også smiley

• #13   30. jan 2009 Jeg har lige bokset en citronfromage sammen, som skal gumles i aften - den er ligeså god som lagkage :o))

• #14   30. jan 2009 Aj det er jeg ikke enig med dig i, CH.. Der var lige en ting til den meget korte liste over uenigheder *G*

• #15   30. jan 2009 *C.H*
    Uhm citron-fromage er nu også godt smiley men tror det bliver is til mig i aften, det kan jeg simpelthen ikke få nok af! smiley

Kommentér på:
hjælp til en rigtig god lagkage..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce