22. apr 2007 Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 3 Emner: 43 Svar: 1.356
Vores gruppen er reduceret med 2 {{forumTopicSubject}}
Undskyld... At jeg er skyld i vores gruppe er låst...
Ja, jeg skrev til Connie ang den bruger, der søgte hunde af forskellige racer. Mine tanker gik jo netop i ft at sådan en person, er med til at holde liv i "hundehandlere" og ulovlig indsmugling ala de 12 små hvalpe i Sønderjylland. Jeg kan ikke sætte kopi af min pb til Connie ind her, da det vil være personudhængning. Jeg nævner nemlig hendes profil navn.
Connie - klart det ikke er rart for dig at smide folk ud, men i mit hoved er det helt ok, især med en begrundelse hvorfor det ikke er velset - Faktisk hverken her eller i andre fora.
Hvad siger I andre?
Egentlig synes jeg, at vores gruppe stadig skal være åben. Det kan jo desværre ikke udelukke, at du, Connie, en anden gang må sige fra. Faktisk rummer vores lille flok jo mange forskellige meninger om dette og hint, så det vil jo ikke blive en gruppe af enige "nikkedukker" - Jeg har ialtfald ikke altid været enig med alle her
God weekend til jer alle.
apr 2007
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 3 Emner: 43 Svar: 1.356
Det pokkers tastatur - det lever i sit eget lille univers...
nov 2008
Følger: 65 Følgere: 63 Hunde: 1 Emner: 67 Svar: 160
apr 2007
nov 2008
Følger: 65 Følgere: 63 Hunde: 1 Emner: 67 Svar: 160
nov 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 2 Emner: 74 Svar: 507
men i det ene tilfælde så tror jeg ikke der ligger så meget bag andet end at det er en ung pige der gerne vil have en af de populære hunderacer og som søger en billig hund.
Jeg syntes dog det er enormt useriøst at direkte søge efter en hund med fejl osv. men tror ikke hendes mening/bagtanke var at skulle holde liv i hundehandler... Tror bare det er en "tanketorsk"
er der givet en forklaring til dem der ikke er i gruppen mere om hvorfor de ikke er med mere?
nov 2007
apr 2007
Connie - Godt, du har åbnet igen
Iben - Du kan have en pointe i det fornuftige i at vejlede i ft hunde. Jeg er dog stadig noget skeptisk, når det både skal være tæver, 3 racer og med fejl.
nov 2007
jan 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 9 Svar: 55
Hold op hvor her sker noget, når man ikke lige er på!! Jeg havde godt set annoncerne og syntes bestemt ikke det er iorden, men jeg tror nu som Iben, at hun bare ikke tænker så langt ( 17 år ;-))))
...Og Terese jeg syntes også at vi er meget forskellige herinde og jeg er jo bestemt heller ikke altid enig når der diskuteres!
Havaneserejere eller andre skal da bestemt have mulighed for at tilmelde sig!!!
apr 2007
Altså, at vi ikke behøver en låst gruppe.
Vores gruppen er reduceret med 2
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside