{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
866 visninger | Oprettet:

Jeg er ny i gruppen... {{forumTopicSubject}}

..og glæder mig til at lære mere om Samojeder. Tirith er min første hund og det tog mig et år før jeg valgte hvilken race der passede til vores familie. Valget faldt på Samojeden både pga. udseendet, men også på racens beskrivelse af temperament. Vi har ikke et øjeblik fortrudt!!!

Måske kan I give mig gode råd omkring gravning i haven. Graver jeres Samojeder meget? Har I fundet en måde at begrænse det på? Jeg har overvejet et hundesandbed, fordi hun elsker at grave i sandkasser - måske ville det få hende til at lade være med at grave i græsplænen - måske......JEg ved godt at racen godt kan lide at grave, så jeg blev ikke overrasket smiley
Vores venner spørger om vi er sikre på at det er en Samojede vi har fået. De kunne nemlig godt tro at det måske var en gravhund - hæ, hæ...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg er ny i gruppen...
  • #1   4. jan 2008 da vi flyttede i huset, som vi bor i, ja der var der en stor sandkasse:-), den har Vanni fået til at grave i, og det gør, at han holder sig til sandkassen, når han skal grave:-)

• #2   4. jan 2008 Print: skulle i ikke af med jeres???

• #3   4. jan 2008 i nærheden af hvor han elsker og grave laver i et lille bed til ham som er hans, hver gang han graver andre steder, nej og bytte leg over til hans eget bed, dernæst tager du en skovl og lægger en af hans lorte ned i det huld han har gravet det forbudte sted, han vil forsøge at grave der igen for der er løs jord men når han møder sin egen lort skal han ikke nyde noget der mere og det fortsætter i med og så skal han nok holde sig til sit eget bed for der er ikke noget grimt i huldet, det har virket her, jeg har 4 gravene hunde

• #4   4. jan 2008 tillykke med dn hun , hvor kommer du fra
    , jeg selv kommer fra galten

• #5   4. jan 2008 det gælder om at sætte grændser og det skal du lære den,men Frosty for lov til at grave engang imellem og bliver det for meget stopper jeg ham , eller tager vi ned til standen dog ikke i denne kulde, så elsker han at grave i sand og det for han lov til så han for brugt sine muskler, men er det blomster og grønt jeg har plantet ved jeg frosty er lærenem hvis han ikke kan finde på at være fræk -så der skal sættes grændser når man føler det bliver for meget og de skal forstå et nej ellers ryger han ind igen

Kommentér på:
Jeg er ny i gruppen...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce