{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.060 visninger | Oprettet:

Virker det som om.. {{forumTopicSubject}}

at det ikke er helt nemt at komme af med sine hvalpe lige nu.. hmm.. Altså helt generelt, ikke kun franske buller:-)

Kan slet ikke forestille mig, hvor meget det tager på energien hos både mor hund og ejer, hvis ikke hvalpene kommer ud når det er tid.. smiley

Gud ved om der bliver avlet for mget eller om marked er mættet eller folk har finans problemer.. hmm..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Virker det som om..
  • #1   11. jan 2009 Tror lidt det er en blanding af det hele..
    Det er nok ikke alle der har taget højde for at folk måske ikke har så mange penge og bare er fortsat i samme stil med at lave kuld som de gjorde da alle bare skulle ha en hund for enhver pris...

• #2   12. jan 2009 Jeg tror også det er lidt af begge dele. På et tidspunkt bliver markedet dækket, og så han man måske ikke lige brug for hund nr. 2 eller 3. hvis man er lidt usikker på finanskrisen.

• #3   12. jan 2009 Jamen det er måske en kombination af det hele som du skriver Jan.. Og Trine, det kan jeg sagtens forstå at din opdrætter tænker.. Det må bare ikke være sjovt ikke at kunne komme af med de små..

Hvis marked er dækket, så kan det være at det vil fortsætte sådan en tid frem.. så er det bare med at tænkle sig om inden man vælger at sætte et kuld små hvalpe til verden nu:-)

• #4   12. jan 2009 Hej Didde..

Oki, det vidste jeg ikke, eller havde ikke taget med i overvejelserne.. altså at årstiden har betydning.. smiley Men ja det kan der jo egentlig godt være noget om, da man ofte helst vil have sin lille hvalp når det er lidt varmere i vejret og man måske kan holde ferie de mange første uger man har den..

Kommentér på:
Virker det som om..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce