806 visninger
|
Oprettet:
TØRFODER {{forumTopicSubject}}
Hej
Vil lige høre hvilket tørfoder I fodre med....og hvorfor...
Der er godt nok mange forskellige mærker efterhånden og en anelse svært at gennemskue hvad der er bedst....
Jeg har fodret med Olivers og syntes egentlig det er et meget godt foder, men har hørt at visse racer godt kan klø sig af det- jeg syntes at Chogan klør sig mere end han plejer og han har ikke lopper :o)....Så nu holder jeg selvfølgelig øje med ham og overvejer at prøve et andet foder.......
mar 2006
Følger: 26 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 55 Svar: 677
maj 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 2 Emner: 10 Svar: 69
nov 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 2 Emner: 74 Svar: 507
apr 2007
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 3 Emner: 43 Svar: 1.356
På et tidspunkt prøvede jeg Royal Canins foder til aktive hunde til Penjo, fordi han skulle tage på, men der var for meget fedt eller protein i, så han fik "ræser-mave" - Altså gik jeg tilbage til det han fungerer fint på:-D
apr 2007
Øh, har ikke hørt at de små racer har "gas"-problemer - tværtimod -det er de store racers særkende, hvis de ikke får det rette foder....
Gætter på at det gælder alle hunde
feb 2006
Følger: 9 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 13 Svar: 157
feb 2007
Følger: 49 Følgere: 49 Hunde: 3 Emner: 3 Svar: 202
og hundene er glade for det :o)
jan 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 9 Svar: 55
jan 2008
Ja alt hvad der kan bestilles på nettet er jo dejligt nemt og bekvemt:-))))
apr 2007
Det blev nu ikke til så mange i år, manden ville på vores sædvanlige "købe-julegaver-i-massevis-og nyde-en-god-frokost-i-julepyntet-by"-tur....
Forresten Henriette, husk at skifte foder lidt afgangen ellers kan du risikere dårlig mavse for den stakkels hund. Nok unødvendigt at skrive det til dig, kan bare ikke lade være med den lille reminder..
jan 2008
Jamen det er da osse hyggeligt med en tur i byen- du skal da bare være glad for du har en mand der gider juleshoppe!!!!!!!! ;-))
Tak for reminderen:-))))det er helt iorden!
Det skal jeg nok huske- uhh nej ingen dårlige maver- det gider vi ikke
TØRFODER
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside