{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
870 visninger | Oprettet:

Skoleopgave(; {{forumTopicSubject}}

Jeg kan virkelig ikke finde på mere til min skoleopgave her er min historie kan i finde på mere?

Historie:

”Ricko du skal på arbejde” Erik kalder på Ricko, der er
En narkohund. Den er kåret som verdens bedste!
Telefonen har lige ringet, de skal ud i en lejlighed og søge narkotika. Mens de køre der ud, høre de radio. Der er lige blevet meldt at politibetjent Erik Frost er på vej til en lejlighed i Randers S.
”Hvad med at de også siger, at Ricko skal med. Det er jo ham der klare det hele!” sagde Erik.
Da de var derude ser de en lille dreng komme løbende på vej ind i huset ”STOOP” råbte Erik ”Bor du her?” spurgte Erik. Drengen svarede ”Nej, jeg henter ting for Dick. Han bor her inde!”
De kom ind i huset til Dick.
Erik beder Ricko om at søge.
Ricko går rundt i hele huset, da Ricko kommer til et skab sætter han sig og gør. Erik går hen og kigger i potteplanten, Erik finder 3 kg. hash. Ricko får en godbid! ”Dygtig hund” kommer det fra Erik.
Da Erik kommer hjem bliver ham, hans kone og børn enige om at Ricko skal på pension.
Om aftnen da børnene er gået i seng, kigger Erik på hunde inde på nettet. Han finder en rigtig flot labrador hvalp på 9 uger.
Han ringer til ejeren på nummeret.
Han snakker med ejeren og de skal ud for at kigge på den i morgen.
Næste morgen da børnene er stået op kører de og kigger på hvalpen.
De bliver alle enige om at det skal være den og de tager den med hjem.
Da de kommer hjem siger Erik til sine børn ar de skal finde på et navn hver til en hanhund.
De går i gang.
Nicoline skriver: Baloo
Tobias skriver: Hans
Nikita skriver: Baloo
De bliver enige om den skal hede Baloo undtaget lille Tobias han er sur over den ikke må hede Hans.
Nicoline og Erik går ud og kalder ”BALOO” nu skal de nemlig til Narkotika-træning.
Da de kommer ud til træning er Baloo meget ivrig han er umulig at styre han fare rundt bider alle de andre hunde og er sindssyg!
Så kom træneren så blev der godt nok ro på Baloo.
”Kom i gang med at få jeres hund ti at snuse i jorden” råbte træneren med en stor stemme. Vi skulle bare få Baloo til at snuse i jorden træneren var meget styg og sur.
Nicoline var meget sur på træneren hun måtte ikke engang stå inde på banen mens de trænede når hendes far havde sagt at det kunne være han skulle bruge hjælp.
”Dygtig Baloo” Sagde Erik ”SSSSSSSSSSSSS” skreg træneren ”ingen snak i mine timer”.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skoleopgave(;
Kommentér på:
Skoleopgave(;

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce