{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.066 visninger | Oprettet:

den sidste tid med pølse {{forumTopicSubject}}

ja jeg har godt nok lagt denne på forum, men da vi jo her inde drøfter behandlingen af vores dyr så syntes jeg også lige i skal have den

ja jeg besøgte jo dyrlægen i går. pølse skulle have et gennemgående tjek for smerter og tegn på sygdomme da han har ændret sig meget de sidste mdr. vi var ude hos hende i august og da vi kom igår var det første hun sagde at hun var forbavset over at han ser så anderledes ud.

vi fik en god og lang snak om hvordan han har det og hun gennemgik ham på kryds og tværs. og beskeden var ikke så rar.

pølse har desværre fået en form for svulst der sidder i nyren/lever eller skjoldbrugskirtlen. det vil kræve at han sættes i kemo behandling, men man har ikke dokumenteret den store effekt og dyrlægen syntes at set i lyset af hans andre problemer så skal vi holde nu.. så igår er han også taget ud af behandlingen med binyre.

hun siger at hun uden skyggen af dårlig samvittighed kunne aflive ham idag - men omvendt så mener hun stadig det er etisk forsvareligt at han er her endnu så længe han stadig er glad - smertefri - og renlig (og sig selv) ændres bare et af disse kriterier vil hun aflive ham. så jeg har på betingelse af at vi ringer hvis der bliver den mindste ændring ved ham, fået lov til at tage ham med hjem så vi kan nyde den sidste tid...

i følge hende er det realistisk at han kan holde sig som nu en til tre mdr frem. så jeg håber selvfølgelig at vi i det mindste får en dejlig jul sammen. omvendt er jeg også nød til at se i øjnene at vi skal nyde den sidste tid hvor han stadig er min pølsefyr men alt hvad det indebærer, for jeg kan ikke udstå tanken om at han bliver dårligere - så balancegangen bliver nu at slå stregen lige på det hårfine punkt inden han bliver dårligere.

det har selvfølgelig slået mig ret meget af pinden, men samtidig er det som om at det at få bekræftigelse på at det jeg frygtede har givet lidt ro - nu behøver jeg ikke tænke hvad nu hvis -- nu ved jeg hvor vi er på vej hen..

det blev igår aftalt at når jeg er blevet lidt mere afklaret med det hele eller når pølse bliver dårligere - så skal vi blåt ringe - så kommer hun ud og giver ham fred så han kan blive hjemme på den sidste rejse..


ja bare lige en up date -- ved der er manger søde mennesker her inde som har fulgt min elskede hund igennem alle vores små løjerligheder...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  den sidste tid med pølse
  • #1   27. nov 2008 Puha, det er sådan noget, der river og slider i sjælen.

    Den tid, man ved er den sidste er så forbasket hård - men også en tid, der er smuk fordi hunden kommer helt derind, hvor den aldrig slipper ud igen ;o)

    Jeg håber, hans sidste tid bliver god, tryg og værdig - og det er jeg sikker på, at du nok skal sørge for.


Kommentér på:
den sidste tid med pølse

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce