1.128 visninger
|
Oprettet:
Jessie klør sig {{forumTopicSubject}}
Jessie har nu kløet og gnubbet sig i de sidste 2 uger. Vi taler ikke bare om 1 gang i timen , men nok mere 5-6 gange i timen.
Det er over alt på kroppen.
Jeg har nu barfet Jessie i 8 dage ,og for første gang har jeg rent faktisk fundet noget hun vil spise af lyst, og ikke af nød.
Jeg og min kæreste har været der utallige gange med tættekampen, og der er absolut ingen spor af lopper.
Hun er også inde i sin sidste uge af sin første løbetid.
Der er intet eksem at se.
der er intet sår eller noget som helst at se.
Hvad kan det skyldes ?
jul 2008
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 21 Svar: 24
Ellers har den stået på oksekød med brusk og ben -rensdyr- krabbemix - fjerkræ.
Hun har været glad for det hele
jul 2008
I følge min dyrlæge er hun sund og rask. Jeg har dog ikke vendt det med min dyrlæge det at barfe. Efter at have haft jessie i 3 måneder ,og hun stadig kun spiste af nød men ikke af lyst besluttede vi os, at prøve at barfe. Hvor hun førhen kiggede på mig, og nærmeste tænkte " Det der kan du ikke være bekendt" om tørkost er hun gået til " Du er nu opgraderet til min bedste ven" når jeg smider en gang hestekød eller noget i den stil i hendes skål
jul 2008
For at det ikke skal være løgn , så vågnede jeg den anden da fordi hun slap en ordentlig en lige under sengen. Det var så slemt at vi måtte lufte ud og sende hunden nedenunder. STYGT siger jeg dig :).
Men ikke decideret fra pelsen. Tværtimod har hun ikke længere den der "hundelugt" i pelsen som hun havde da hun var på tørkost. Hun dufter altid frisk , men det er nok fordi hun er en husky og mere er ude end inde
feb 2008
Følger: 36 Følgere: 38 Hunde: 3 Emner: 76 Svar: 4.089
Men jeg ville lige gi det 1-2 uger og se om det ikke går i sig selv igen..
jul 2008
Jeg kan godt finde på at blande lidt grønt i.
Jessie klør sig
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside