Øv måtte til dyrlægen idag. Øv måtte til dyrlægen idag.
Fredag aften var jeg ude at gå tur med Bianca, og hun begyndte at stoppe op og bide lidt i poten. Jeg kunne godt se der var noget der generede lidt, så jeg unersægte poten så godt jeg kunne i mørket. Jeg kunne ikke rigtig se noget så vi gik hjem. Hun kunne sagten gå, selvom jeg kunne se hendes pote nogle gange generede lidt. Da vi kom hjem var der lidt blod.. ikke ret meget. Jeg undersøgte poten grundigt men kunne intet se. Hun virkede heller ikke til at have ondt. Jeg tænkte hun noh havde trådt på et glasskår, men kunne intet se eller mærke på poten.
Lørdag kunne vi så se at hun havde fået en lille rift i trædepoten. Søndag kunne vi se nogle s,å blodpletter på gulvet. Vi undersøgte igen poten, men riften var helt tør, og lignede ikke den havde blødt. Vi var lidt i tvivl om det var fra poten da hun kan komme i løb når som helst. Og desuden virkede hun stadig ikke til at have ondt i poten. hun kunne løbe og lege som hun plejede uden at halte eller noget.
Min kæreste sagde så han han synes jeg skulle gå forbi dyrlægen idag, bare for at sikre der ikke satte noget deroppe. Det gjorde jeg så.. og sørme om der ikke satte et lille glasskår oppe i poten, som dyrlægen skulle skære ud. Godt min kæreste fik mig derop, for jeg var lidt skæptisk, da det bare var en lille rift, og hun ikke lignede hun havde ondt.
.. Ville lige fortælle vores lille oplevelse til jer, for der ligger så mange glasskår og andet på fortorvene.. og selvom det ikke ligner det, kan der godt side rester i en lille rift.. så tjek det godt, hvis i nogen sinde skulle komme ud for det samme..
Hilsen Pernille
jun 2008
Følger: 12 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 24 Svar: 882
Igår faktisk, da jeg kom hjem efter en gåtur om aftenen, lå der bare så vildt mange glasskår både små og store stykker overalt foran min opgangsdør. Aner ikke hvor det pludselig kom fra, det var klart glas, som fra nogen der måske havde smidt nogle glas ud fra et vindue?? Ja folk finder nogle gange på det mærkeligste her. Men jeg blev sgu så gal på vejne af min hund. Vi skal jo ud og ind ad den dør flere gange om dagen, så jeg blev nødt til at taqe min kost med ned og stå og feje det hele ind til en side.
Øv måtte til dyrlægen idag.
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside