715 visninger
|
Oprettet:
Øv øv øv øv...... {{forumTopicSubject}}
Da Dorthe har fået konstateret allergi som viser sig som nældefeber, kløe og løbende næse, bliver vi desværre nødt til at sælge vores dejlige dreng. Vi er meget kede af at måtte af med ham, men da lægen har sagt at hun muligvis kan overfører det til vores ufødte barn, ser vi ingen anden udvej. Vi er sq ikke meget for det og hele dagen igår brugte vi på at tude.... Det er nok en af de sværeste beslutninger vi længe har taget, men vi kommer nok ikke uden om det.....
http://www.hundegalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=6362
nov 2005
Følger: 82 Følgere: 76 Hunde: 1 Emner: 1.155 Svar: 19.288
feb 2006
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 55 Svar: 186
aug 2005
Følger: 138 Følgere: 136 Hunde: 2 Emner: 178 Svar: 1.697
Håber allerigien forsvinder igen ...
nov 2004
Følger: 89 Følgere: 90 Hunde: 4 Emner: 434 Svar: 7.974
Jeg ved godt at det ikke er det svar i leder efter, men man kan jo blive vaccineret mod allergi - også overfor hunde!
Jeg er blevet vaccineret i et halvt år og allerede nu behøver jeg ikke tage allergi medicin mere - jeg er allergisk overfor græs, husstøvmider og birk...
Bare en idé
Jeres ufødte barn kan få det under alle omstændigheder - ikke fordi Dorthe "smitter" men fordi allergi er arveligt!
Så hvis du jannick ikke har allergi er så oddsne at ud af 3 børn får 1 allergi
Hvis Jannick også har en eller anden form for allergi, kan op til 2 ud af 3 af jeres børn få det...
maj 2005
Følger: 24 Følgere: 23 Hunde: 3 Emner: 49 Svar: 1.514
Nu skal jeg ikke spille "klog", men jeg har fået 5 børn, og ved alle sammen har jeg gået og nyst, haft rendende øjne, kløe o.s.v.( og også åndenød) Det er gået væk 1-2 mdr efter jeg har født, og der er ikke nogen af børnene der har allergi af nogen art....
Øv øv øv øv......