582 visninger
|
Oprettet:
Blærebetændelse??? {{forumTopicSubject}}
De sidste 2 dage har min lille yorkshire terrie Aladdin tisset inden for. ikke med vilje, han har ikke kunnet nå at komme hen til døren, for at ville ud... meget synd for ham, han er virkelig ked af det... han plejer altid at gå til døren når han skal tisse. Igår tissede han pludselig på stuegulvet, han blev helt bange da han pludselig bare tissede.. underligt.. kan det ikk godt være en blærebetændelse??? sys os han skal oftere ud i de her dage...
Vil prøve at stikse hans urin, kan man godt gøre det med sådan en man bruger til mennesker, eller er det en anden slags til hunde????
nov 2007
Følger: 26 Følgere: 24 Hunde: 3 Emner: 542 Svar: 10.735
Hvis han har blærebetændelse så giv han tranebærpiller... det tager han ikke skade af og det renser ud... jeg bruger dem selv, både til mig og en af mine katte, der har lidt tendens til blærebetændelse... jeg har sparet en del dyrlægebesøg med disse piller...
sep 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 10 Svar: 24
er lige kommet hjem fra arbejde hvor jeg har haft en stiks med fra.. har lige prøvet stikse hans urin, da han har haft tiiset en KÆMPE sø på gulvet... men viser ikke noget...øv øv.. håber ikke han er begyndt at tisse så meget fordi han er ved at være gammel...
nov 2007
Min Emma begyndte at drikke rigtigt meget og selvfølgelig ku hun jo så heller ikke holde sig... min frygt blev bekræftet, da vi var ved dyrlægen... det var sukkersyge...
Hun fik insulin men det hjalp hverken på drikkeriet eller tisseriet.... så det blev en vane at skulle tørre op når jeg kom fra arbejdet....
sep 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 10 Svar: 24
ja han drikker faktisk meget..
Hvordan tjekker de ved dyrelægen om det er insulin???
nov 2007
Jeg ved ikke om det er en af racesygdommene hos Yorkien, men hos aussien er sukkersygen jo en ret kendt sygdom, desværre...
Blærebetændelse???
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside