1.049 visninger
|
Oprettet:
Blærebetændelse??? {{forumTopicSubject}}
De sidste 2 dage har min lille yorkshire terrie Aladdin tisset inden for. ikke med vilje, han har ikke kunnet nå at komme hen til døren, for at ville ud... meget synd for ham, han er virkelig ked af det... han plejer altid at gå til døren når han skal tisse. Igår tissede han pludselig på stuegulvet, han blev helt bange da han pludselig bare tissede.. underligt.. kan det ikk godt være en blærebetændelse??? sys os han skal oftere ud i de her dage...
Vil prøve at stikse hans urin, kan man godt gøre det med sådan en man bruger til mennesker, eller er det en anden slags til hunde????
sep 2007
Følger: 23 Følgere: 21 Hunde: 1 Emner: 4 Svar: 87
hvis stixen er normal så ville jeg snakke med dr dyr....
sep 2007
sep 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 10 Svar: 24
Øv øv håber ikke det er fordi han er ved at være gammel.. for er da et værre svineri.... har lige prøvet stikse, den viste ikke noget. Var godt nok heller ikke frisk urin.. er lige kommet hjem fra arbejde, og der lå en kæmpe sø, som der var en rotweiler der havde været at tisse.. må vist heller komme til dr. doktor med ham...
sep 2007
Håber på det bedste...
sep 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 10 Svar: 24
Tak for hjælpen... kan ikke få aladin til at spise hunde foder.. han vil kun have det mad vi får. han er lidt en ener:-)
Går bedre med ham i dag, så jeg vil lige se tiden an..
Blærebetændelse???
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside