{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
655 visninger | Oprettet:

Et godt foder ??? {{forumTopicSubject}}

Jeg har en rotte, som i ser, på nu 18 mdr. Vi har skiftet til RC rottweiler foder. Efter vi har gjort det, virker hun som om hun konstant er sulten. Hun jagter os når vi har mad i hænderne. Går på borderne. Synes det er synd for hende så vi vil skifte igen. Vi har indtil nu fodret med junior foder. Hvilket foder vil i anbefale ??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Et godt foder ???
  • #2   14. okt 2008 Det er jeg godt klar over. Men hun har aldrig været sådan her før. Kun den tid hun har fået RC.

• #4   14. okt 2008 Hejsa smiley

Vi fodre med Eukanuba og det synes vi er rigtig godt. Victor har altid fået det. For en måned siden prøvede vi at skifte til noget andet foder, men der begyndte han også at blive mega sulten hele tiden og med det samme vi skiftede over til Eukanuba, blev han "normal" igen.
    Jeg tror at man er nød til at prøve sig frem, for det er jo selvfølgelig forskelligt fra hund til hund hvor meget de spiser, men der er også perioder hvor de er mere sulten end andre og især i vokse alderen.
    Men jeg kan i hvert fald kun anbefale Eukanuba.

• #5   14. okt 2008 ja er sikker. For vi gik i går tilbage til hendes junior foder og bang en normal hund. Men skal jo gerne ha hende over på et voksen foder

• #6   14. okt 2008 Pernille tror bare det er et rottweilergen ;0)
    Og familie hæhæ

Kommentér på:
Et godt foder ???

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce