{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.256 visninger | Oprettet:

Tøj til dyr.... {{forumTopicSubject}}

ja nogle af jer vil sikkert fare op af stolene og råbe dyremiushandlere, men det er jeres problem...

jeg vil hellere have en varm hund, end en syg hund... :o) Og sådan er min dyrelæge enig med mig....

Jeg har 2 hunde som elsker at have tøj på, ikke fordi de skal udstilles som små dukker , men de kan ganske enkelt lide at fåe en lille trøje eller dækken på., når de fryser.

Når jeg susede rundt efter tøj til mine forfrosne hunde, bemærkede jeg endelig at prisen godt kunne løbe temmeligt højt op, plus at det var svært at finde den nøjagtige størrelse til netop mine hunde, altså per mål.

Jeg ved godt der findes Deandre en butik på nettet, men det er igen efter standardmål.

Så var det jeg drønede forbi ebay, og fandt en masse fede bøger, ganske vidst japanske bøger, men med nogle fede snitmønster , til at selv sy tøj til sine dyr...

Okey... Prisen på bøgerne var mellem 100 og 200 kr men herregud, det er jo en engangsinvistering....

Så skulle jeg jo så finde noget stof... Dette skulle naturligtvis også gøres ud fra billigt perspektiv, samt noget med kvalitet og gerne et fikst mønster ....

Stofbutikkerne bugnede md forskellig tilbud, meeeeen jeg mente at det måtte gøres billigere, da hunde nu en gang er hunde og de leger, så man kan jo risikere atder nemt kommer et hul i trøjen..

Så fandt jeg på at drøne ind til en genbrugsbutik....

jeg gik på jagt i bluser osv der var fede og behagelige, og ikke mindst i passende størrelse....

jeg fandt masser af smart børnetøj som havde flotte mønstre, og det var drønbilligt.....

For 200 kr slæbte jeg 4 store bærposer (og jeg mener store) med en masse trøjer, som jeg dernæst gik i gang med at sprætte op.

og vupsi så kunne jeg forvandle genbrugstøj til fede trøjer, hvor jeg IKKE skulle ærge mig hvis noget gik til under hundenes leg...

Jeg synes det er en genial løsning i stedet for at give 300-600 kr for en trøje osv....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tøj til dyr....
Kommentér på:
Tøj til dyr....

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce