{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
904 visninger | Oprettet:

bare fordi han ikke var sulten {{forumTopicSubject}}

ja sidste gang vi prøvede at barfe der gik det godt de første par uger men så ville han lige pludselig ikke spise mere, og så fik han menneske mad, men jeg synes at han skal på barf igen og det har vi gjort og han æder som et svin de her første 2 dage, men hvis han ikke gøre det idag er det så bare fordi han ikke er sulten ? ..
han har spist 1 kilo selvom han slet ikke skulle ha haft så meget, men det havde jeg lige glemt da han plejede at få 1 kilo han er dog lige fyldt 1 år ,
hvis han nu ikke vil ha maden igen er det så fordi han simpelthen ikke er sulten eller er det fordi han ikke føler han kan tåle det i maven, han har jo haft ondt i mavn før, men der kunne dyrlægen ikke sige hvad det var.
tror i ikke det passer med ca 500 gram når han vejer 30 kilo.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bare fordi han ikke var sulten
  • #1   15. sep 2008 En 5-600 gram vil sikkert passe godt til ham.....(600 er = 2% af 30 kg)
    Mine springer også af og til en dag over hvis de ikke har lyst til at spise, man nu er de også lige blevet over et år begge to så vi skal til at ha fastedage.....:-))))

• #2   15. sep 2008 ja det jo det smiley mennesker har det bare med at proppe en masse i smiley
    han skulle jo nødig være sulten den bette

• #3   15. sep 2008 ja men jeg er bare så bange for at han bliver syg igen..
    men jeg syns det svært for han fik jo 1 kilo og det spise han , og alligevel forsøger han at spise de andre hundes tørkost ikke fordi at han vil vise det hns mad men han gør det når de ikke er hjemme , og han har aldrig før ville spise det.

• #4   15. sep 2008 ja men det syns jeg ikke han er, altså han spiser aldrig mere end nødvendigt om så det flæskesteg , han spiser kun halvdelen , og tørkost er kun hvis han er meget sulten

• #5   15. sep 2008 Hvis du gennemsnitligt giver ham 5-600 gram, nogle dage mere fx. som nu 1 kg. andre dage mindre, og så ellers sætter den gennemsnitlige mængde op eller ned alt efter om han bliver for tyk eller for tynd... Jah så skal han nok regulere selv vil jeg tro.

Hvis han ikke spiser en dag eller 2 efter et stort måltid så bare slå koldt vandt i blodet :o) Kia har også 1-2 selvvalgte fastedage om ugen, især de dage hvor hun har indtaget et ekstrastort måltid 1+ kilo. Hun får tilbudt mad 200-400 gram de følgende dage men hvis ikke hun er sulten så graver hun bare maden ned til hun igen er sulten :o)

Kommentér på:
bare fordi han ikke var sulten

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce