Han kan bare vente sig... {{forumTopicSubject}}
Min udlejer har lige været her og fortalt mig at min hund skal være ude inden d. 15/7-2011.
Men han ligger sig ud med den forkerte lejer, jeg er nemlig så heldig at havde en bror som læser boligret og derfor ved jeg en ting eller to.
Nu skal i vidst have den fra starten, for 4år siden fandt en dejlig lejlighed fik jeg dispensation på at have en "lille hund" Jeg fik malou kun 2 måneder efter jeg var flyttet ind.
Min gl. udlejer gik konkurs og en ny overtog pr. 1 januar 2011 jeg har stadig kontrakt som er tegnet af gl. udlejer.
Og nu ønsker den nye så at jeg skaffer min hund af vejen.
Dette må han desværre ikke da min gl. kontrakt stadig er gældende da jeg har boet her i så mange år.
Så nu har jeg valgt at slå mig sammen med det andet par som også har hund og har kigget i deres lejekontrakt og de har de samme vilkår som mig.
Jeg har kontakte lejernes landsorganisation og håber at de vil gå ind i sagen, jeg skaffer ikke min hund af vejen bare fordi han ikke kan forklarer hans andre nye lejere at man desværre ikke må have når der allerede er 2 hunde i gården på gl. kontrakt.
Jeg er gal som bare fanden lige nu og har ikke i sinde at bakke ned.
Han kunne jo starte med at bekæmpe det skimmelsvamp jeg har som han har lovet han ville her i foråret, men det skal jeg nok se langt efter.
jul 2008
Følger: 20 Følgere: 16 Hunde: 5 Emner: 55 Svar: 1.532
Hmm, er skimmelsvamp ikke temmelig giftigt?
jul 2008
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 73 Svar: 1.339
jul 2008
Følger: 20 Følgere: 16 Hunde: 5 Emner: 55 Svar: 1.532
aug 2010
Følger: 4 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 27 Svar: 1.092
mar 2011
Følger: 1 Svar: 1.070
Spil evt. på at han har ladet stå til hvad angår hunden, det kan ses som en accept når det har stået på over længere tid. Desuden kan manden ikke bare ændre vilkårene på den måde.
jul 2008
Så nu kommer der andre boller på suppen, den nye udlejer skal ordne det og hunden bliver. Hvis han vil have mig væk må han møde op hernede med en tung tegnedreng og så håbe at det ikke kommer til at koste ham for mange penge.
jul 2008
Christina - tror jeg vil prøve at kontakte dem og hører om de ikke kommer ud og kigger.
mar 2009
Følger: 69 Følgere: 133 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 157 Svar: 12.769
Mht. skimmelsvamp så kontakt endelig Teknik & Miljø (Teknisk Forvaltning). Jeg har arbejdet der og har været ude og vurdere flere skimmelangreb hos private udlejere.
jul 2008
aug 2010
Følger: 4 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 27 Svar: 1.092
mar 2011
jul 2008
mar 2011
Jeg boede der kun i et års tid, og havde intet opdaget, men fandt så ud af lige inden jeg flyttede at det stod slemt til...men i følge udlejer var det ikke noget lidt vask og et par lag maling ikke kunne klare, så klart man ikke opdager noget.
Jeg ved ikke om det også har noget med sagen at gøre, eller bare at det var ringe luft og fugtig i den kælder, men ALT rådnede og døde bare lynhurtigt, frugt og blomster og sådan...føj
jul 2008
Så ja jeg skal i hvert fald nok sørge for at denne udlejer gør noget ved sagen.
Hvis han ikke havde bragt min hund på banen havde jeg nok været lige glad, men hvis man vil gøre mig gal så er det bare at gå efter malou.
mar 2011
Det er bare om at hive de tunge skyts frem!
Han kan bare vente sig...