ADVARELSE! PAS PÅ! {{forumTopicSubject}}
hej.
Idag den 14 septemper 2008 var jeg ud i lundbykrat med min far og lillesøster, min fars kærste og hendes børn. Vi havde fult den gule sti og var kommet ud til noget der hedder Krathuset. Vi begyndte at lave snobrød og riste pølser. Fonzzi snakkede med de hunde der kom forbi, og der kom mange fordi vi var lige ved siden af en lille hundeskov. Klokken var lidt over 3 og vi skulle ligeså stillet til at tage hjem.
Da kom en shæfer gående med en frispee i munden og dens ejer sad i rullestol. De kom over imod od og kørte hen imod os. Fonzzi som gik og dasede, så dem, og gik over til shæferen for måske at lege, Men så så shæferen ham og smed frispeen og styrtede hen og tog fat i fonzzi og slyngede ham rundt. Shæferen gik enter halsen og jeg kom med et kæmpe skrig da jeg så det. Min dejlige lille hund var blevet til et kødben! Jeg skubbede hunden væk og prøvede at få fonzzi op. Den gik til angeb igen, og hans ejer havde stilt sig op, men han gik ikke særlig godt. Han havde slet ikke styr over sit stærke dyr, som ikke engang gik i snor. Der var 5 andre børn der kiggede på. Jeg kan ikke rigtig huske hvad der så skete, men min far sage at han gav shæferen et spark i maven og et slag i hovdet. Den satte sig ned og jeg fik fonzzi op til mig. Så lullerede den hen og tog sin frispee og så kom den i snor. Fonzzi havde mange blodpletter og hans hjerte slog med 1000 km i timen, og det samme gjorde mit. Tilsyneladen havde en gammel hundeføre og nu nuværene politimand overværet det hele sammen med hans kone. Min far og politimanden gik igang med at få billede, navn og nummer at manden, jeg var igang med og lede efter sår hvor blodet var kommet ud fra. Politimanden gav min far sit nummer og sage hvis der var noget så skulle han bare ringe. Manden med hunden sage at han ikke havde set fonzzi og lidt efter kørte manden videre, UDEN at have hunden i snor. Jeg satte mig ned med fonzzi og tårende væltede ud at mig, og jeg prøvede at få noget at bloden af fonzzis pels.
Så husk at hvis i tager ud i lundbykrat Så tag jeres hund op hvis der kommer en mand i en blå kørestol og med shæfer! Få fonzzi var så utrolig heldig at han ikke ende i himmelen. Fonzzi overlevede med nogle få overfladiske sår og det liner at han har glemt det for efterfølgene kom der et laprabrador som han styrtede hen til.
Men pas på! Han har ikke kontrol over sin hund!
aug 2006
Følger: 8 Følgere: 159 Hunde: 1 Emner: 311 Svar: 6.944
dec 2007
Følger: 6 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 10 Svar: 32
ADVARELSE! PAS PÅ!
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside