{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.139 visninger | Oprettet:

Pas på tyggegummi 6v {{forumTopicSubject}}

ja jeg skriver lige en advarelse herinde så der er flere der bliver klar over hvad der kan ske hvis de får fat i det... jeg arbejder ved en dyrlæge og idag var vi lidt forsinket så var sent på arbejde mine forældre ringer til mig og spørg om jeg stadig er på arbejde... og de fortæller så at deres hund Gismo har spist v6 tyggegummi og at han næsten ikke kunne stå. først tænkte jeg at det nok ikke var så slemt men de kom med ham og der kunne jeg se at den virkelig var gal med ham... han bliver båret ind og han kommer op på bordet det virkede som mavekramper men da han så skulle løftes ned efter at dyrlægen havde givet ham indsprøjtning med brækmiddel og noget mod smerter ja så gik han i krampe det var meget tæt på at vi mistede ham dyrlægen snakkede med giftlinien og det viste sig at sødestoffet i tyggummiet søger for at alt det andet sukker bliver brugt i kroppen så han var i sukkerchok.. det går de i krampe af og derefter i koma ... han var fjern og dyrlægen begyndte at give ham sukkervand også skete der mirakler efter et kvarter blinkede han med det ene øje og da der var gået en halv time fik øret sig også en lille bevægelse og sådan gik det langsomt fremad godt jeg stadig var på arbejde det ligger lige op af hvor vi bor for skulle se ha kørt længere ville han ikke ha overlevet... da han endelig kom på benene løb han forvildet rundt og han er da stadig ikke blevet sig selv han øjne er forandret en hel del... samtidig kan tyggegummi samle sig som en stor klump nede i maven så det kan være lige som et fremmedlegme.. og det kan man først se om nogle dage .. håber vi slap med forskrækkelsen og alt bare går fremad nu... men husk at hvis tyggegummi med sødemiddel bliver spist af jeres hunde er det med at give dem sukkervand for det går så hurtigt at i næsten ikke kan nå til dyrlægen jo mindre i bor 5 min fra dem

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pas på tyggegummi 6v
Kommentér på:
Pas på tyggegummi 6v

Annonce