Skal lige ud med noget raseri her {{forumTopicSubject}}
Min familie og jeg skal på ferie her d. 5 el. 6 september. Vi er inv. af et vennepar
Nogle af vores venner tilbød selv at passe vores hund med hvalpe og det siger man da ikke nej til eller hvad ???
Nu her 14 dage før fortæller den ene part af dem at de skal til bryllup i perioden d. 5-7 september og så længe kan de hunde selvsagt ikke være alene - det vil jeg på ingen måde byde dem, så nu bliver jeg nødt til at blive hjemme, da min ferie i forvejen skulle have været kort og jeg kan ikke få en til at passe 9 hunde med så kort varsel...
De skal efter planen have en af hvalpene. Fordi de skulle passe dem ville jeg give dem rabat, men nu har jeg skrevet at den koster fuld pris....
Min ferie jeg ikke skal på kommer til at koste mig min. 2500 kr og måske et mistet venskab (dem der inv. på ferie).
Er bare forarget over at man bliver behandlet sådan af folk der ikke har mange venner i forvejen.... man må have råd til at miste venner.
Sorry skulle bare ud med det.
nov 2006
Følger: 22 Følgere: 19 Hunde: 2 Emner: 47 Svar: 298
feb 2008
Følger: 73 Følgere: 68 Hunde: 9 Emner: 73 Svar: 1.462
apr 2008
Følger: 19 Følgere: 17 Hunde: 1 Emner: 28 Svar: 567
Er slet i tvivl om hvor vidt du har brug for at få lidt andet at tænke på!
Hvis jeg var dig, ville jeg skrive i det store forum og spørge om ikke der var en venlig sjæl derude, der kunne tage dem, mens I er på ferie..?
Knuz Sine
feb 2008
Grunden til hun ikke kan lide alle er vel pga. hun har små babyer hun skal passe på
nov 2006
Sine- Ja du ved jeg har brug for det og havde sådan glædet mig til sølle 10 dage uden mine problemer.
Er bare nervøs for at hun ikke godtager hvem som helst hende vovse mor her.
De ville heller ikke have deres hvalp alligevel da de fandt ud af at det skulle være til fuld pris synd for dem - eller noget.
Jeg prøver lige at høre en privat her
feb 2008
Hvis du skal have passet dine hunde, vel der værer godt at vide hvor i landet i bor.
feb 2008
feb 2008
nov 2006
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 72 Hunde: 3 Emner: 356 Svar: 4.433
men jeg kan ved Gud heller ikke forstå, at man vælger at få hvalpe, når man skal på ferie... eller at man vælger at tage på ferie, når man har hvalpe...
det kaldes dårlig planlægning....
nov 2006
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 72 Hunde: 3 Emner: 356 Svar: 4.433
Jeg ved ikke historien bag, det har jeg skrevet... men så kan jeg jo kun forholde mig til det du skriver...
og jeg mener, hvis man mister venskaber pga. det, så er det da ikke nogle rigtige venskaber...
Jeg er da ked af det på dine vegne, for jeg kan forstå at du virkelig trængte til den ferie. Det er en dum situation at komme i, når du havde regnet med at pasning var iorden.
Men jeg kan absolut ikke forstå hvorfor venskaber skal gå til pga. det?
nov 2006
Og ja kan kun give dig ret i det med venskaber og det var på ingen måder planlagt, men sådan går det.
Synes bare det er noget røv at man laver flere aftaler oveni hinanden - det er sg ikke i orden
Jeg er ved at få fat i fyren der havde inv. os på ferief or at aflyse den og så må jeg bide i det sure æble i stedet for. og så måske håbe på ferie til efteråret i stedet for.
Jeg skal se på den lyse side
nov 2006
Skal lige ud med noget raseri her
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside