{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.178 visninger | Oprettet:

skal lige rase ud..! {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen
nu har jeg i næsten 3 mdr gået i motionscenter og trænet ca. 3 gange om ugen fx gået på forskellige hold for at tabe mig.. jeg har spist sundt: lyst kød.. meget grønt og frugt og salat og har kun syndet få gange..

MEN...!

Det eneste jeg har fået ud af det er af jeg har taget ca 2-3 kg på... hvor er jeg bare sur på min krop,....!
"så tab dig dog menneske.. "er det eneste der kører i mit hovede jeg synes det er så træls når jeg gerne vil tabe mig over 20 kg..
folk siger godt nok at jeg har ændret skikkelse men vægten er bare gået fuldstændigt den gale vej...
OG DET VAR JO IKKE LIGE MENINGEN....!
¤%&%/%/¤%&...! hvor er jeg sur på mig selv og min dumme krop...

hvad gør jeg forkert...
hjælp mig inden jeg begynder at trøste spise, eller hvad ved jeg...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  skal lige rase ud..!
  • #1   1. feb 2009 Du har sikkert tabt en del fedt og i stedet dannet muskler. Muskler vejer jo godt til og derfor har din krop ændret sig selv om vægten ikke har. Jo flere muskler du har jo bedre forbrænder du fedt så keep up the good work. Det med vægten skal nok komme ..

• #2   1. feb 2009 jeg har godt nok fået det at vide.. og det skal sikkert nok passe.. men det kan da bare ikke passe at det skal være så længe... bliver så depri.. en pige på 21 skal ikke veje 82 kg (er 170-2 høj)

• #3   1. feb 2009 tak.. jeg prøver.. men det er bare så utrolig svært når jeg gerne vil se hurtige resultater.. jeg bliver så glad om morgenen hvis jeg ser at vægten er faldet bare 100 g og har derfor nemmere ved at holde mig til det sunde..

skulle jeg eventuelt prøve at hoppe på en suppekur for at få lidt gang i sagerne tror i ?

• #4   1. feb 2009 Line--->>>

Smid badevægten...(...eller hvad du nu vejer dig på...).....laaaangt væk...tja...du kan da bare kaste den i den nærmeste skraldespanden....

...i stedet skal du kigge på dig selv i spejlet......eller mål dig...rundt om f.eks armen...maven...lår mv.... Der kan du se resultaterne.... :).

...3 måneder er ikke længe...så kæmp videre...og husk at fokusere på det positive...! smiley

• #5   1. feb 2009 så fik jeg spist en stor potion salat og 2 tynde strimler okseflank.. så jeg fortsætter kampen.. tak for stytten folkens.. jeg håber virkelig at der snart sker noget med min vægt og at jeg inden året er omme er nede på min ønske vægt 60 kg..

• #6   1. feb 2009 Hej Line

Jeg er selv 22 og er igang med at tabe mig, har ca. de samme mål og vægtproblemer som dig.
    Men vil bare lige tilføje - det er ikke meningen du skal veje 60 kg og være 170/172 høj.
    Du skal veje omkring de 70 kg. det har din krop bedst af. Det er ikke sundt at veje så lidt, når du har den højde. Er du 160, så er det fint at veje 60 eller 55 kg.

Jeg har mit eget mål, at tabe i hvert fald 10 kg. Jeg har været igang siden nytåret, og det er sgu surt ja! Er helt enig med dig!
    Jeg har selv flere gange sagt til mig selv, i morgen gør jeg noget ved det, men der skete bare intet.
    For det første, synes jeg personligt, at det at gå i fitness er for dyrt og for tidskrævende. Du kan gøre det meget billigere derhjemme!
    Det handler om selvkontrol, andet handler det simpelthen ikke om!

Jeg synes edermaeme også det var surt, hårdt og træls i starten!!!!
    Men du skal se sådan her på det - gør det til en del af din hverdag, som du fx. børster dine tænder to gange om dagen. Det kan være lidt træls, men man gør det bare fordi det gør man bare.
    Jeg træner ikke to eller tre gange om ugen. Jeg træner 5 dage om ugen i ca. 40 min. Og så holder jeg helt fri i weekenden.
    Jeg har erhvervet mig en stepper til 200 kr. - Bilkas bedste smiley
    Så løber jeg en tur med min hund på 30 min. Hjem og steppe i 10 min. Det gør jeg hver morgen. Og jeg har det da bare super godt bagefter. Det er jo en dejlig og tilfreds følelse man får bagefter!! smiley
    Og dertil skal det siges - efter min menig er det altså tilladt at synde i weekenden osv!!! Ellers er det sgu bare ikke sjovt!!
    Ellers hvis du føler sukkertrang i løbet af ugen, så spis frugt, drik et glas kold juice, eller spis en eller to proteinbar. Det er nogle af de tricks jeg har brugt.

Jeg har besluttet overhovedet ikke at veje mig før jeg er tilfreds. Så jeg ved ikke hvor meget jeg vejede før og ved heller ikke hvor meget jeg vejer lige pt.
    Det er først når jeg er tilfreds med mig selv, at jeg vejer mig.
    Du skal heller ikke fokusere så meget på din vægt, som folk også har skrevet herinde. Det er forvirrende, forstyrrende og simpelthen bare dumt.

Jeg har selv tabt mig, det kan jeg selv se og det har andre også sagt. Jeg vil gerne tabe min bette top-mave, og mere på den lille dobbelthage, og det er jeg overbevist om, at det nok skal komme. Men man taber sig jo ikke 10 kg om ugen smiley
    Jeg kan selv se jeg har tabt mig omkring ryggen, dellerne i siderne er blevet mindre og mine lår er også blevet pænere.

Mht. maden.. der spiser jeg salat, frugt, kylling, kalkun, ris, brød.
    Så har jeg bare skåret ned på fedtet og sukkeret.
    Hvis man fx. har en stor trang til cola, så drik det kun i weekenden, en smule altså, og resten af tiden drik vand, dansk vand, saftevand el. lidt juice. Det synes jeg i hvert fald godt om.

Så det er op med humøret, og se det som noget godt og ikke som en sur pligt, man bare skal gøre!
    Gør noget sjovt ud af det. Løb, step, sjip, hop op og ned fra kantstenen osv. smiley
    Og husk musikken i ørene, det synes jeg virker rigtig godt! smiley

Håber humøret er blevet bedre!

• #7   1. feb 2009 bittina..
    tusind tak for dit indlæg.. det hjælper meget at hører at andre også kæmper med killoerne.. smiley
    jeg må til at træne mere "cardio" og så hoppe på nogle flere hold.. så skal det nok snart hjælpe.. jeg har lige invisteret i en ny mp3 afspiller(Gonzo spise min gamle..) så musikken i ørene er i vinkel..

altså de 60 kg ville være et slankt mig, og det er det jeg meget gerne vil opnå..
    jeg har en veninde som er lige høj som jeg og hun er slet ikke mager og hun vejer ca 60.. så jeg er nu ikke bange for at komme til at veje for lidt.. lige nu koncentrere jeg mig om at tabe mig og få en krop der ser sundere ud..

vi skulle sikkert skrive sammen af og til og hæppe på hinanden.. hvis du har lyst slf.. men i hvertfald tak for det dejlige oplæg

• #8   1. feb 2009 smydi.. den bog lyder bare fantastisk.. jeg er desvære på su så jeg kan ikke undvære 200 kr til en bog.. ærgeligt..

tak alle sammen dejligt med støtten.. nu har jeg mere mod på mere motion og mere salat.. smiley vi må håbe det virker

• #9   2. feb 2009 Jeg har accepteret din request Line smiley Du er velkommen til at skrive hvis du har brug for støtte!! smiley

• #11   3. feb 2009 Solvej - I stedet for at spise en Yankie bar, så spis en proteinbar. De smager lige så godt og er faktisk sundere smiley I stedet for at spise en fed kage, så spis dem fra IsIs, sådan nogle bland selv kager. De indeholder færre kalorier og smager altså lige så meget smiley Ved også Amo eller sådan noget, laver en chokoladekage, som også har færre kalorier end andre slags kager. Ellers spis frugt i stedet for.
    En slankekur, behøver jo ikke være træls. Min søster og hendes mand, spiser selv speltbrød, drikker smoothies og få sund aftensmad, helst uden sovs til.
    Han har da tabt sig 6 kg uden at lave nogle former for motion!!

Jeg spiser nogen gange fra det som hedder Herblelife, det rigtig godt. De har også pulver som du blander i mælk. Det spiser min kæreste til morgenmad, og resten af dagen får han velafbalanceret måltider, som kun har de kalorier han skal have i løbet af dagen.

Kommentér på:
skal lige rase ud..!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce