{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.035 visninger | Oprettet:

gider ikke spise {{forumTopicSubject}}

ih er bare ved at være træt af min hanhund altid er et hyr til at spise.... synes egentlig det gik godt længe, men han tager bare ikke rigtig på, eller i perioder og så udligner det sig selv.... bare rigtig træls!!! nu har han faktsik fastet i snart en uge nu og har ellers prøvet at give ham kylling som altid plejer at skride ned men nej heller ikke det. er bare træt af det! har bare lyst og glemme det hele og gå på tørkost men det synes jeg nok heller ikke inderst inde. har tænkt på hvis han nu fx kørte godt på kallun kæbekød kylling kalkun forskellige former for ben i en periode ville det så være okay for en mdr eller to bare at give ham hans livretter og lade ham æde sig mæt og satse på vægten kom og så derefter lave variation igen og satse på jeg kunne holde vægten på ham.?????

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  gider ikke spise
  • #1   29. jul 2008 Har du prøvet at supplere med ren fedt?

• #2   29. jul 2008 ¨ja det får han dagligt og nogen gange 500 gram bare i fedt

• #3   29. jul 2008 jeg er bare mega ked af jeg har haft ham på 43 kilo og så er det gået ned og nu vejer han 35 det er bare træls for jeg ved han ikke bare lige tager på igen sådan på kort tid..... ih er bare så træt af det´!!!!!!!!!!!!! og jeg har været ved dyrlæge og de har taget 15 blodprøver halløj ting og sendt til analyse og alt var super tal inden for alt.... så han sku ikke fejkle noegt som helst andet være en dum spiser! ja og den ande hund jeg har kan knap kigge på sølle 4-500 gram mad andet hun buler ud altså

• #4   29. jul 2008 Det er selvfølgelig frustrende at hunden ikke gider spise..
    Men så længe hunden er glad og trives, er det jo ikke helt galt.
    Kan det ikke have noget med varmen at gøre, at han i øjeblikket vælger maden fra?
    Hvad med at prøve at servere den meget sent, så det ikke er så varmt?
    Er han glad for ben, så kunne du jo give ekstra af det...

Jeg tror det var Aalborgs dronning, der også havde en småtspisende hund - og den trivedes nu fint selvom den var til den slanke side.

• #6   30. jul 2008 Det akn også være at der er en tæve i løbetid inden for en km af hvor i bor, det kan også få hannerne til at undlade at spise..

• #7   30. jul 2008 tak alle sammen, det er da lidt en trøst har også tænkt på at det er varmen men stadig det bliver han jo ikke tykkere af.. smiley men ja sålænge han trives men bare træls når jeg ved han kan være en super smuk hund med de rigtige kilo på. jeg har faktsik i går tøet maden hurtig op så det var let frossen så det netop var koldt. men ingenting.... jeg har sat det til ham i hundegården i dag og han så ud til at gå til det da jeg gik så nu må vi se... plejer ikke at gøre det på den måde men det var også bare lige et forsøg..........
    men hvad siger i til variationen.... hvis jeg nu en periode kun lader ham voldæde det han vil og så først variere rigtig efter nogen måneder når han er ovenpå i vægt??

• #8   30. jul 2008 ja nu må jeg se hvad jeg kan få i ham.... gier bare ikke smide ud hi hi altså

Kommentér på:
gider ikke spise

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce