{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.090 visninger | Oprettet:

Så starter vi Barf. {{forumTopicSubject}}

Vi har snakket og læst en del om det og nu springer vi ud i det. Vi vil begynde med selve fodringen i uge 34 og 35, der har vi begge ferie så der kan vi virkelig fokusere på det. smiley
Vi har også tænkt os at tage billeder fra før Barf og efter Barf for at se om der skulle komme en synlig forskel på deres pels.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så starter vi Barf.
  • #1   26. jul 2008 Jeg har prøver Barf, men min ene hund kunne ikke lide det, en anden kunne ikke tåle det og de andre skulle have voldsomt meget af det for ikke at tabe sig.
    Underligt for jeg har hørt så meget godt om BARF, men det duede bare ikke til mine hunde desværre


  • #4   27. jul 2008 Tom.
    Ja jeg har snakket med dem. Det skal så lige siges at min hund er utrolig sart i sin mave og kan stort set ikke tåle noget som helst. Kloge folk siger han så skal fodres med ris, men ja det kan han så bestemt ikke tåle. Så han bliver fodret med et tørfoder som han trives på


  • #6   27. jul 2008 Jeg skule være startet på at Barfe mine to bamser i morgen, men udsætter det lige en uge da vi skal udstille i næste weekend og det ikke lige er til at have x antal kg kallun med i sommervarmen, men jeg glæder mig rigtig meget til at komme igang, og da jeg fik varerne var hundene helt ellevilde så jeg tror godt de kan lide det, men de kan nu også lide alt bare det kan spise - mad er deres livret he he...


    / Trine


  • #8   27. jul 2008 Ja, jeg har læst om det, men jeg troede bare at jeg skulle give 7 dage med fersk kallun, og ikke lufttørret, men hvis det er uden betydning vil jeg dag starte op i morgen, og fluks bestille noget feriebarf.

  • #9   27. jul 2008 Sinna:
    Hvis de kloge hoveder anbefaler ris, ville jeg nu ikke kalde dem for kloge hoveder, men det har du vist opdaget *SSS*

    Polski:
    Du har ret: Kallun eller bare kød i al almindelighed er ikke så rart at have med i en sommervarm bil, så jeg kan tilslutte mig Toms forslag om feriebarf. Men synes nu også det lyder fornuftigt at vente med at starte til efter udstillingen.

    Men held og lykke med "barfningen". Jeg glæder mig til at høre mere om det og håber I vil dele det her i vores forum.

    Held og lykke med udsttillingen smiley


  • #10   27. jul 2008 Jeg har lige set priserne for feriebarfen, og det vil koste mig yderligere 1100,- da feriebaft sælges i hhv ½ kg og 1 kg ,og jeg skal bruge 3 kg dagligt - så jeg tror jeg venter vil hellere købe lidt ekstra lækkert for de penge når vi er kommet hjem igen.
    Har jo lige brugt omkring 2300,- på indkøb og skal have en ny fryser, da jeg ikke havde den fjerneste idé om, hvor meget de mange kg kød og ben fyldte, og da jeg allerede fik mine varer dagen efter bestillingen måtte jeg låne fryseplads hos min nabo til jeg får min nye fryser på onsdag - så pengene kan jeg sagtens bruge...

    Skal nok vende tilbage, og holde jer opdateret når vi er startet.

    Takker for held og lykke ønskningen - og håber også det kommer til at gå godt!

    / Trine


  • #11   27. jul 2008 Ang feriebarf skal man lige huske at 1 kg ferie barf svarer til 4 kg frisk kød..

  • #12   27. jul 2008 Eva C...

    Det vidste jeg ikke så jeg takker da for denne oplysning.


  • #14   28. jul 2008 Ja jeg syntes også det var dyrt da jeg så det, men da jeg så hvad det så egentligt svarede til så var det ikke helt så galt alligevel, det er selvfølgelig dyrer end frisk kød, men det er jo også nemt...:-))
    Jeg skal da ha et par kg feriebarf med her når vi skal i sommerhus om en måned..


  • #15   29. jul 2008 Det syntes jeg er en rigtig rigtig god ide tillykke med det!
    Held og lykke!


  • #16   29. jul 2008 Første dag med barf !
    2 huskier er gået på barf fra idag smiley
    Quatro, min hanhund, åd sin kallun rup og stub - men han er heller ikke kræsen og spiser normalt ALT, incl. sko og støvler af bedste slags - et stk. fra hvert par (kun skind og læder - lidt luksus skal der da være).
    Moe, min tæve, snusede lidt til sin skål med kallun, vendte rumpen til med en halvfornærmet mine og gik sin vej. Kom lidt senere tilbage, tog fat i min hånd og trak mig med ud i køkkenet for at fortælle mig at hun skulle have mad. Hun fik at vide, at maden var i skålen. Dette blev gentaget mindst 10 gange. Nu, hvor kl. er 23.15 har hun allernådigt tilladt sig selv at spise halvdelen af skålen - og lagt sig til at småsove ved siden af madskålen. Hun skulle bare vide, at hun skal have "samme ret" de næste 2-3 dage smiley Vi får se, hvordan det går. Moe er en halvgammel selvstændig dame på 10 år, som ikke finder sig i hvad som helst smiley


Kommentér på:
Så starter vi Barf.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce