Mini og Bandits hvalpe

Mini og Bandits hvalpe

Medlemmer: 7
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
562 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

håber de små har det godt:-) håber de små har det godt:-)

Jeg savner ale de små hvalpe, og håber det går godt med dem alle sammen. Jeg glæder mig til at se nye billeder af dem på jeres profiler, når tiden er inde til det. Rigtig go sommer til jer alle sammen. Giv jeres hvalp et kyz fra mig og niko:-)

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Garderobe 500 kr.
  • Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  håber de små har det godt:-)
  • #1   28. jul 2008 Lille Thilde har det i hvert fald rigtig godt smiley Hun elsker Dines og vores katte (der har ingen slåskampe eller sure miner været smiley ) Hun ligger altid og putter i sofaen og sengen sammen med os smiley Hun har da også lige sat den han labrador der bor et par huse væk på plads - og den engelske skal i hvert fald ikke tro han kan gå forbi vores hus ubemærket!!

• Rie H
    Rie H Tilmeldt:
    jul 2008

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #2   1. aug 2008 Fifi har det også fintfint - selvom det ikke bliver til ret meget liggen i sofaen - tror til tider, at hun har en smule DAMP smiley
    Hun har allerede overtaget rigtigt mange af Krakas tøjdyr - og har en forkærlighed for de største (måske udfra ordsproget om, at man skal finde nogenpå sin egen størrelse.... og HUN er en Grand Danoir - i hvert fald i sit eget hovede)

Selve flytningen var fuldstændigt uproblematisk, men nu kendte hun os jo osse i forvejen.

Hun er næsten stueren, men nu har vejret jo så også været så godt, at vi har været ude det meste af tiden.

Hun KAN godt gå i snor, når bare jeg ikke glemmer, at det er hende, der bestemmer hvornår vi bevæger os og hvor længe vi står stille - men hun vil helt klart helst færdes UDEN snor.... så går hun til gengæld lige ved min venstre fod hele tiden.

og hun kan også cykle i cykelkurv smiley

Eftersom min ferie er forbi forlængst, kommer hun i "dagpleje" hos sine "storesøstre" hver morgen - de bor på samme kollegie og er ved at træde hinanden på tæerne for at få lov til at passe den smukkeste hund i verden.

Hun har også fået hilst på alle hundene i familien og vennekredsen og de fleste har accepteret, at det er Fifi, der bestemmer (HURRA for hanhunde, de er lette at manipulere )

Kommentér på:
håber de små har det godt:-)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce