908 visninger
|
Oprettet:
Hunde på ferie {{forumTopicSubject}}
Hej ekspertpanel
Ville lige høre, hvordan jeres hunde har reageret, når I har været væk fra dem i længere tid og så kommer tilbage?
Vi er i øjeblikket i Ungarn og vi er væk i knapt to uger - imens er vores lille guldklump på ferie hos sin farmor o farfar, og vi er meget spændte på hvordan hun vil tage det, når vi vender næsen mod lille DK igen.
Det skal lige siges, at hun er knapt 8 mdr.
- Håber på lidt erfaringsfornemmelser
nov 2005
Følger: 76 Følgere: 66 Hunde: 8 Emner: 21 Svar: 1.338
De var da glade og lykkelige for at se os.. og ville gerne hjem..
Ved de har hygget sig.. det plejer de.. *ss*
Audrey ( første gang uden Mig ) gik da, de første par dage, mig i numsen.. hun skulle se mig hele tiden.......... hvis nu jeg gik fra hende igen... stakkles lille pige...
Men jeg savnede dem helt vildt på ferien... ( godt det kun, er en gang om året.... pyha )
og jeg var sikker på at hun ( audrey) var sur på mig, over jeg havde forladt hende... men nej... hun var bare glad.. og over det hele..
Humphrey har prøvet det før, så ham viste jeg , hvordan han ville reagere.
Glæd dig til du kommer hjem, til en lille vildt glad moppe... *ss*
Ps. God ferie..
- Karina
jan 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 3 Emner: 1 Svar: 16
okt 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 15 Svar: 94
feb 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 20 Svar: 99
Men tænkte på, om jeres hunde har ændret adfærd efter I har "svigtet" dem ved at tage på ferie? For Berta har altid været meget mor-og-far-glad og rendt os i rumpetten dagen lang, stort set. Og vi frygter lidt, om hun vil ændre sig lidt, så hun ikke er så glad for os mere.. Hvad har I af erfaringer?
feb 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 20 Svar: 99
okt 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 15 Svar: 94
sep 2006
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 11 Svar: 89
Elvis og Noah(drengen) er bare pot og pande, så han har hygget sig rigtig meget. - MEN havde ikke spist noget de første 2 dage hans mor og far var væk.- det er første gang vi høre det.
Normalt er han hos mine forældre og deres hund når vi er væk en weekend og der spiser han og render rundt efter deres hund....
Men da vi kom og hentede ham var han helt vildt og har ikke veget fra især min side, efter han er kommet hjem igen.. :o)
Går jeg på wc går han med, sidder jeg i sofaen skal han ligge ved siden af.. osv.
Følte dog han lige skulle finde ud af, at nu gik vi altså ikke fra ham igen.- men han er skam helt sig selv igen.........
Er SGU hårdt at rejse fra sine små børn :o)
Hunde på ferie
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside