{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hunde med på ferie
  • #1   25. aug 2009 Har kun vært på Bornholm gennem sverige, men det var bestemt også en succes, bortset fra at vi skulle sove i telt... Dét er pænt besværligt to voksne mennesker, et barn på to og en hvalp på 10 uger.

Men næste gang finder vi bare bedre overnatningsmuligheder, for det var fedt med alle familiemedlemmer med på ferie...

• #2   25. aug 2009 Helle, kan du ikke lige skrive lidt om reglerne for at få hunde med til England. De er jo mildest talt mere hysteriske med rabies end Sverige/Norge.

Nu hvor vi har fået campingvogn igen, kunne det måske være et emne til næste års ferie. Der er 9 år siden vi var i England sidst, så det må snart være på tide.

• #4   25. aug 2009 Karina... Der er vidst noget med at hvis de vejer under 8kg og kan være i en taske må de gerne sidde i selve flyet smiley

• #6   25. aug 2009 Kamilla, mine hunde er Sveriges godkendte, men det er lige lidt bedre at høre fra nogen som rent faktisk har været der og om eventuelle ting man skal være opmærksom på.

De 6 mdr. karantæne gælder vist kun for engelske hunde, som har været ude at rejse, og vel om mærke ikke på udstillinger uden for England. Den tror jeg ikke på. Der må være regler for ikke engelske hunde på ferie i England.

• #7   26. aug 2009 Er der nogen herinde der har affaringer med at tage deres hunde med til syden..??

• #9   27. aug 2009 Tak for dit svar Dina..Men det er tyrkiet,min veninde har lejlighed i alanya
    og ville have mig med i 3 uger,så jeg kunne godt tænke at høre om det er andrer der har prøvet det,og om det er en go ide.Vi ville så ikke vælge den varmeste periode dernede.

• #11   27. aug 2009 Ja man skal virkelig sætte sig ind i mange ting,det ikke bare at tage afsted.

Kommentér på:
hunde med på ferie

Annonce