{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hunde med på scooter?
  • #1   21. jan 2010 jeg ville personligt IKKE syns en hund skal med på scooter....

• #2   21. jan 2010 Men nu var det ikke det debatten går på ;o)

• #3   21. jan 2010 *Kai* Ha ha ja, og mine hunde ville blive væk i en kasse større end det ;o)
    Du ved ikke tilfældigvis hvor jeg kan læse om reglen henne?

• #4   21. jan 2010 Uhh ved ikke noget om reglerne for det, men har da selv kørt scooter med mine to små, i en go' solid kasse bagpå med masser af varme tæpper

• #5   21. jan 2010 Sara V: Hvordan har de taget det? Og var det en lukket kasse eller hvordan?

Det er yderst sjældent det vil være aktuelt for mig, og det er ikke engang sikkert at det bliver aktuelt, men hvis det gør, så vil det dreje sig om en tur på 3 km, så det er jo ikke så langt.

• #6   21. jan 2010 jeg havde min første hund med på knallert..Han sad altid inde i min jakke og han nød det...

• #7   21. jan 2010 jeg kan have tre hunde med men har så også 3 hjul...

gamle basse sidder omme i kassen

(link fjernet)

• #8   21. jan 2010 jeg har set en der havde de der smarte tagboks på scooteren, der var lavet et rundt hul og sad en matal ring rundt om hullet, så sad den der og kiggede ud og han kunne være sikke på den ikke sprang ud da hullet var lavet af en proff og passede lige til hundens hoved.

jeg kører mens mine to cockerer løber ved siden af, men skulle den ene have lyst til et lift sidder den mellem mine ben. hundene elsker bare den scooter, de hyler som slædehunde når jeg finder den frem

• #9   22. jan 2010 Ja det kan du jo have en pointe i kai
    man kunne jo lave sådan et gitter over som nogle af de hundecykelkurve her i stedet, jeg vil prøve det her til foråret for gamle basse har fået fred i dag, hun kunne ikke være i de bokse der men det kan de andre

• #10   22. jan 2010 Jeg har sådan en rygsæk til hunde man kan havde på ryggen, der sidder min hund når vi køre og hun elsker det : ) Den kan også lukkes helt, hvis man er bange for hun skulle falde ud, men hun vil nu helst sidde med hoved frit, så hun kan se det hele. og få vind i håret.

• #11   22. jan 2010 jeg ville købe en lille transportkasse, sætte den fast med bolte bagpå

• #12   9. aug 2010 Heysa
    Jeg kunne godt tænke mig at se nogle billeder med hunde på knallerter, jeg har en trehjulet knallert, og to mindre hunde, og jeg har ikke mange kræfter, så jeg kommer ikke rigtig nogen steder med dem, kan ikke køre i bus med dem begge, så jeg ville meget gerne se hvordan det vil kunne lade sig gøre at have dem med på knallerten.
    ;0)

• Jjette S
    Jjette S Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Svar: 1
    #13   18. nov 2010 Hej
    Jeg påtænker også at få et sikkert arrangement til min scooter, da det vil lette min hverdag meget, for mig og min dværggravhund. Jeg tager det som en selvfølge at hundens komfort,, og sikkerhed skal være i orden, og vi taler ikke om at køre ræs... Kender nogen til en god kasse der ikke er for tung, og som kan isoleres mod kulde og støj, og ventileres tilpas? gerne billeder hvis det er muligt. Tak allesammen for de gode indlæg.

• #14   25. nov 2011 Jeg kører på scooter med min hund.
    http://www.hundegalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=69616

Han bære en kraftig sele, som er fastspændt på den sele jeg har på, så han kan ikke springe nogen steder, og han sidder på sædet med hans ben ned på hver deres side, som jeg så holder fast med mine lår. og så har han sine forpoter på displayet på styret..
    Dog vil jeg gerne have en slags kasse til bagpå, så jeg kan kan have med i "alt" slags vejr..
    Bare ikke nemt med så lang og tung vovse...

Kommentér på:
Hunde med på scooter?

Annonce