{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.007 visninger | Oprettet:

Giv en hånd ...... {{forumTopicSubject}}

Når man se tilbage på foråret og den del af sommeren der er gået ,ser man en del grove mishandlinger af dyr. Dyr der HVIS de overlever uden vidre leveres tilbage til ejeren ,såfrem denne ønsker det. Det er uhyggelige tilstande for vores dyr. De har ingen rettighedder , og behandles som en død ting. Sparker en dit dyr , er det ikke vold men simpel hærvpærk som en knust rude.Loven gør at politiet næsten er magtesløse , selv om de gerne vil gør noget.
Derfor er det på høje tid med en stramning af dyreværnsloven , en skærpelse af steafferammen , og dommere der bruger strafferammen bedre.
Derfor samler vi underskrifter . Underskrifter der gerne skal råbe vores politikere op så de vedtager en ny og beder lov.
Du kan gøre dit ved at underskrive her.

http://www.goerenforskel.skrivunder.dk/

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Giv en hånd ......
  • #1   14. jul 2008 Ligeså er der en mulighed for at blive en del af den aktive gruppe her på HG

Ved at sende en pb til enten Liselotte eller mig

• #2   14. jul 2008 Cath - nu er det ikke mig der har sorteret medlemmer - men i gruppen er der en heftig aktivitet - og sådan ønsker vi det skal være

Og ja - du sendte link til andre der ville være med - og alle jeg har modtaget link til er da også meldt ind

Men da jeg ikke alene kan styre alt der sker derinde - har jeg uddelegeret arbejdet mellem gruppens adminer

• #3   14. jul 2008 Cath - Jeg siger det lige en gang til

Jeg har ikke deltaget i sletningerne - henvend dig hvor den kom fra
    Jeg tror vidst ikke jeg behøver forklare noget om hvad jeg mener om ting der bliver personlige

For min mening har jeg vidst skrevet klart og tydeligt i flere tråde der har været meget personlige i de sidste dage

Og jeg vil ikke gå ind i nogen diskussion om det - hvis du er utilfreds med din sletning - så tag kontakt til den af mine admins der står bag

• #4   14. jul 2008
    cath med verdens dejligste børn
    Jeg er så ha i den gruppe , og har heller ikke noget med sletninger at gøre . Jeg har ikke set noget du har skrevet derinde så det kan og vil jeg ikke udtale mig om . Men jeg kan kun bakke Charlotte helt op. Vi er virkelig aktive derinde, og har meget travlt med diverse. Nu oprettede jeg ikke tråden for at skulle diskutere noget som helst , men for at oplyse folk om at de kunne hjælpe med en stemme for at råbe magthaverne op. Så vi muligvis kan få en ny og bedre dyreværnslov , det kan vi vel blive enige om at er hårdt tiltrængt?

• #5   14. jul 2008 hvor aktiv skal man være for at være "aktiv nok"?

• #6   14. jul 2008 Har været der via Charlotte - tak for sms søde ;O)

Kommentér på:
Giv en hånd ......

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce