{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
703 visninger | Oprettet:

Av det gøre ondt :'( {{forumTopicSubject}}

Idag, hørte jeg for første gang min dejlig hund beklage sig smiley
Det var virkelig skræmmende, men jeg ved også hvad det evt kan være..
Demon har de sidste 1½mdr døjet med hans bag parti og han trækker meget på det højre ben.. Her for 3uger siden var han inde ved dyrlægen hvor han siger at det ser ud til at være noget hd fordi han går helt forkert.. Dyrlægen forklare at grunden til at han er så sikker på det, er fordi han kan se at Demon er færdig med at vokse, via ved at se på hans tænder.. Her i løbet af de næste 3uger, skal vi havde Demon til røgten så dyrlægen kan sige hans dom smiley
Er virkelig ked af det, for vil ikke havde at min hund skal lide. Og blev virkelig nervøs og angst da han bare lagde i sofaen og peb fordi han havde ondt..
Ville bare dele min tristhed med jer andre..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Av det gøre ondt :'(
  • #1   9. jul 2008 åh der er ikke noget der er værre end at se dyr lide og at gå i uvisheden, men man kan virkelig bare håbe at han har lavet en fjollet bevægelse men føler rigtig meget med dig

• #2   9. jul 2008 Jeg må se om jeg ikke kan finde udad noget med dyrlægen også få ham til en smiley

• #3   9. jul 2008 ja og for både hundens og din egen skyld hurtigt så man ligesom kan få af eller bekræftet hvor galt det er.. håber du skriver når du ved noget mere held og lykke knus

• #4   9. jul 2008 Skal skam nok skrive når jeg ved noget smiley Men håber bare det bedste. Selvom der kan være i mest utænkelige i vejen med ham..

• #5   14. jul 2008 Så er det imorgen Demon skal til dyrlægen smiley Er glad for at han skal tjekkes, men er bare så nervøs for svaret. Sidder med sårn en slags tung sten omkring mit hjerte og frygter virkelig at han har det skidt.. Men må jo tage det med på vejen hvis det er sådan det forholder sig.. Dyrlægen har også forklaret at de er nødt til at bedøve ham, da de godt kan huske hvor nervøs han er bare ved dyrlæge tjek. Så håber at alt går godt i morgen og at min vaps har det tip top..

Alt det her lyder sikkert rodet for jer, men skulle bare ud med det.. Er virkelig så nervøs for imorgen..

• #6   15. jul 2008 Så er Demon afleveret ved dyrlægen, som var ret chokeret da hun så ham, da han ryg buer for meget, og han ikke går særlig godt smiley
    Skriver igen, når jeg ved noget mere..

• #7   15. jul 2008 vi krydser fingre for dejlige demon

• #8   15. jul 2008 Så har jeg fået svar..
    Ikke goet godt svar vel og mærke... Demon har D hofter i begge hofter, hans højre hofteskål er næsten smuldret væk smiley Og det bedste er at få ham aflivet..
    Så imorgen skal han sove stille ind..
    Du vil for altid være i mit hjerte min skat..

• #9   15. jul 2008 jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige men føler helt vildt med dig... men du bliver nødt til at tænke at det er det bedste for demon og at han får det godt der hvor han kommer hen og at du har givet ham et fantastisk liv..... sov sødt smukke ven

• #10   15. jul 2008 Det ved jeg også godt, det er også helt klart det bedste for ham

• #11   15. jul 2008 Håber bare at imorgen kommer til at forløbe stille og roligt.. Og jeg ved at han sikkert sætter pris på at hans smerter stopper. Men det er hårdt at tænke på at han ikke skal være her mere smiley Han har sat et stort præg i mit liv selv om vi ikke har haft ham så lang tid.. Og han har betydeligt fået mig til at forelske mig i den skønne race.. Til at starte med var jeg ikke så vild med tanken om at få en amstaff , men da jeg så ham, faldte jeg straks for ham, og nu kan jeg ikke forstille mig en hverdag uden ham.

• #12   15. jul 2008 Kender det alt for godt og det er frygteligt og man føler ikke man kan se lyset for enden af tunnelen tænker på jer i den svære tid

• #13   15. jul 2008 Mange tak

• #14   16. jul 2008 Kære Demon..<3
    Mange tak fordi du satte sårn et dejlig præg i vores liv.. Du har virkelig været vores guldklump fra første færd, og det er så uretfærdig at du skal tage fra os i så ung i alder.. Vi ville ønske at vi havde mere tid til at lærer dig bedre at kende..
    DU skal vide at du altid er sat højt i vores hjerter og der ikke vil gå en dag, uden at vi tænker på dig..
    Jeg er så led og ked af at du allerede er taget fra os uden at vi nåede at blive gamle sammen.. Men det er nok bedst at du får ro og fred nu vores skat.. Du fortjener ikke at lide mere, og bare tanken om at du har haft det slemt imens vi har haft dig gøre mig trist..Du var min "drømme" hund og jeg kunne aldrig drømme om mere..
    Lige nu sidder du ved min side, og vi sidder at siger farvel.. Men imorgen og resten af min liv er du her ikke, jeg føler at jeg på en eller anden måde, mister meget af mig selv og at jeg mister en del at mit hjerte.
    Du havde dine særheder, som vi alle elskede ved dig, og du skal vide at du er en meget højt elsket hund.. smiley
    Vi ses en dag i regnbuehimmel.. Så paas nu godt på dig selv indtil vi ses. Og vær nu den gode hund jeg ved du er..
    Mor og far elsker dig, og det vil vi altid gøre-

Så sov godt vores Dejlige GULDKLUMP..

De varmeste tanker, knus og Kys
    Fra Mor og Far.. smiley

Kommentér på:
Av det gøre ondt :'(

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce