{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
789 visninger | Oprettet:

Av det gøre ondt :'( {{forumTopicSubject}}

Idag, hørte jeg for første gang min dejlig hund beklage sig smiley
Det var virkelig skræmmende, men jeg ved også hvad det evt kan være..
Demon har de sidste 1½mdr døjet med hans bag parti og han trækker meget på det højre ben.. Her for 3uger siden var han inde ved dyrlægen hvor han siger at det ser ud til at være noget hd fordi han går helt forkert.. Dyrlægen forklare at grunden til at han er så sikker på det, er fordi han kan se at Demon er færdig med at vokse, via ved at se på hans tænder.. Her i løbet af de næste 3uger, skal vi havde Demon til røgten så dyrlægen kan sige hans dom smiley
Er virkelig ked af det, for vil ikke havde at min hund skal lide. Og blev virkelig nervøs og angst da han bare lagde i sofaen og peb fordi han havde ondt..
Ville bare dele min tristhed med jer andre..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Av det gøre ondt :'(
  • #1   9. jul 2008 Årr stakkels vovse .. Håber det går over smiley

• #2   9. jul 2008 Åh nej da.....
    Håber snart smerterne fortager sig, og det ikke er så slemt.

Sender en trøstekrammer til dig og Demon.

• #3   9. jul 2008 Håber jeg også.. Håber i hvert fald at han ikke får det værre de næste par dage

• #4   9. jul 2008 Dyrlægen kunne se på hans tænder at han ikke ville vokse mere, så han sagde at det ikke kunne være det smiley

• #5   9. jul 2008 Hvis hunden har ondt,så skal den ha hjælp ved dyrlægen !

• #6   9. jul 2008 Få ham til en kiropraktor, det et guld værd også til HD-hunde. Har selv en, som har fået det væsentligt bedre siden han er begyndt at få kiropraktik. Find en kiropraktor som giver dig et genoptræningsprogram også.
    Men, få ham lige røngtenfotograferet først og få et billede med til kiropraktoren.

• #7   9. jul 2008 Nu har jeg lige haft snakket med dyrlægen i 45min og hun har først en tid til røgten på tirsdag, men min kæreste kunne komme udad hente noget smertestillende til ham..
    Så kryds fingere for Demon på Tirsdag..

• #8   9. jul 2008 Få taget billeder, og med mindre at hunden har ikke-eksisterende hofter (D/E), så få den til en kiroprakter (der også er dyrlæge!) hurtigst muligt...

• #9   10. jul 2008 Annette A

Ikke-eksisterende hofter (D/E)?? Min har E hofter og han fungerer da fint i hverdagen. Han svømmer min. en gang om ugen, er med til træning, hvor vi laver de ting han kan holde til og han leger med de andre hunde jeg har. Derudover får han massage ca en gang om måneden og kiropraktik ca. hvert halve år. Han får ikke smertestillende i hverdagen, da han ikke viser forskel i adfærd de gange jeg har givet ham det.
    Så, det er ikke en dødsdom over en hund, men det kræver man tænker sig om.

/Tanja

• #10   10. jul 2008 Tanja, det er jeg udemærket klar over.
    Men denne hund har jo netop ondt! Og hvis den har E-hofter, så er det nok derfor, at den viser ubehag og smerte, og dermed er påvirket af sin HD.

• #11   14. jul 2008 Så er det imorgen Demon skal til dyrlægen smiley Er glad for at han skal tjekkes, men er bare så nervøs for svaret. Sidder med sårn en slags tung sten omkring mit hjerte og frygter virkelig at han har det skidt.. Men må jo tage det med på vejen hvis det er sådan det forholder sig.. Dyrlægen har også forklaret at de er nødt til at bedøve ham, da de godt kan huske hvor nervøs han er bare ved dyrlæge tjek. Så håber at alt går godt i morgen og at min vaps har det tip top..

Alt det her lyder sikkert rodet for jer, men skulle bare ud med det.. Er virkelig så nervøs for imorgen..

• #12   15. jul 2008 Så er Demon afleveret ved dyrlægen, som var ret chokeret da hun så ham, da han ryg buer for meget, og han ikke går særlig godt smiley
    Skriver igen, når jeg ved noget mere..

• #13   15. jul 2008 Så har jeg fået svar..
    Ikke goet godt svar vel og mærke... Demon har D hofter i begge hofter, hans højre hofteskål er næsten smuldret væk smiley Og det bedste er at få ham aflivet..
    Så imorgen skal han sove stille ind..
    Du vil for altid være i mit hjerte min skat..

Kommentér på:
Av det gøre ondt :'(

Annonce