{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
915 visninger | Oprettet:

Døde hunde {{forumTopicSubject}}

Hej HG

Syntes det er lidt mærkeligt at folk bliver ved med at oprette hunde herinde der er døde...

Kan ikke rigtigt se nogen mening i det og syntes ik det høre hjemme her på siden....!

Man kan have et billede galleri af den afdøde hund hvis det er..
Er jeg den eneste der har denne holdning??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Døde hunde
  • #1   8. jul 2008 Jeg syntes det er færde nok at vi blir ved med at have den herinde hvis den er død når den er oprettet herinde...... Men hvis den er død inden er det måske ikke

• #2   8. jul 2008 synes ikke man skal blande sig i hvad folk gør ..
    der er ingen regler der siger de ikke må oprettes .. også kan det vel være lige meget ? jeg har min døde hund herinde .. han blev så oprettet før han døde .. men nænner ikke at slette hans profil ..

Og du kan ikke ret meget herinde uden at have oprettet en hund ..

• #3   8. jul 2008 hold op hvor lyder jeg som en sur kælling ;o)
    nå men bedre sagt jeg har ikke noget imod det ..:o)

• #4   9. jul 2008 hvis hunden allerede havede en profil herinde og så er død syntes jeg det er ok.. Men at oprette en hund der er død ser jeg ingen grund til

• #5   10. jul 2008 Ja for ellers kan man finde hunde der ikke har levet de sidste 20 år men så skulle lave en kirkegård til de hunde som ikke er bland oz mere det syntes jeg ville være en god ide

• #6   11. jul 2008 jeg har haft min profil i snart 1 1/2år og måtte aflive min dejlige dogo d.19/3.. jeg har valgt at beholde min da jeg savner ham så inderligt og har utrolig meget glæde af at gå harind og mindes ham fra de gode tider vi har haft sammen!! også fordi jeg da snakker med folk herinde endnu og ville gerne dele ud af mine oplevelser samt give gode råd når jeg kan.. men oprette en profil med en død hund ved jeg ikke helt min mening om men jeg mener det er op til folk selv men det ville gøre ondt på mig at oprette min døde hund..

Kommentér på:
Døde hunde

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce