{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Døde hunde
  • #1   8. jul 2008 Lige nu er jeg enig med dig..
    Men fotoalbummet er jo relativt nyt...

Når en af mine hunde går bort er jeg ikke sikker på om je vil lade dem stå eller flyte dem til et album....

Men egentlig må folk vel selv om hvor de viser deres hunde.. levende eller afdøde

• #2   8. jul 2008 Næhhh jeg syntes også det er mærkeligt..

• #3   8. jul 2008 Jeg ville ikke selv oprette min hund hvis den døde.

• #4   8. jul 2008 jeg havde min gamle hund oprettet herinde .
    da hun døde fjernede jeg hende .
    men tror det er smag og behag hvordan folk vil mindes deres efterladte .
    nogen har det godt med at de er her stadig . og andre synes bare de skal væk fordi det gør for ondt at have dem her .

• #5   8. jul 2008 Jeg sys nu det er fint nok de bliver oprettet,... Ejeren skal da lige så vel som de har ret at vise de levende hunde frem, have lov til at vise de døde frem.. Der er jo ikke et max antal hunde der kan være oprettet her inde eller noget, så det er jo ikke fordi de optager plads eller noget..? Hmm,. Ja jeg Kan nu ikke se problemet i det..

• #6   8. jul 2008 Synes også sagtens de kan være her,,
    Jeg tvivler på jeg ville slette Bailey, hvis vi mistede ham :o)
    Der kan vel ikk ske noget ved de døde også er her, synes det er en fin måde for folk at huske deres elskede hunde på, når nu de ikk er her mere :o)

Bare min mening ;o)

• #7   8. jul 2008 Jeg syntes det er okay...syntes folk skal gøre det de har det bedst med.....personligt ville jeg nok ikke slette Emma, men nu har hun så også været en del af HG de sidste 3 år....men jeg kunne ikke finde på, at oprette nogle af mine gamle hunde...joo måske i et fotoalbum men ellers ikke.

• #8   8. jul 2008 Jeg har Pache oprettet ..

Selvom han er død , er det da dejligt hvis folk giver ham en høj og skriver at han var en flot hund osv ..

Og det er en god måde at mindes ham på .

• #10   8. jul 2008 hundegalleri er for alle hunde og alle racer, levende som døde.
    kan ikk se problemet i at ville minde sin hund herinde.

• #11   8. jul 2008 Nu har jeg jo min Brutos herinde, og det har han været siden 2005, og selvom vi måtte sige farvel til ham sidste år kunne jeg da ikke drømme om at slette ham..

• #12   8. jul 2008 Jeg har hele tre stks herinde, de var ikke døde da de blev oprettet - jo den ene, men dengang var fotoalbummet ikke "opfundet" herinde.

Desuden er det et galleri, som en anden skriver - og det er jo til billeder.

Hvad er problemet i at have en profil fremfor et album herinde?
    Kan bestemt ikke se det mærkelige i det, både albummet og profilen er jo begge til at have billeder på.
    Og hos mig er albummet til, så man kan have FLERE billeder end de der kan være på profilen.

Næh, hvad der er mærkeligt er alle dem der har profiler af hunde der ikke er deres egne, den forstår jeg ikke smiley

• #13   8. jul 2008 Trine M
    Lige netop,, jeg personligt synes også det er sjovt at læse beskrivelsen af hunden, og det er jo ikk rigtig til at lave i et album :o)

• #14   8. jul 2008 Jeg kan ikke se noget problem i at folk opretter deres afdøde hund.

Det kan da være fløjtende ligegyldingt om hunden er død eller levende, ejeren har garanteret samme lyst til at vise sine billeder af den frem.

Jeg kan seriøst ikke forstå hvad folk har imod det.

• #15   8. jul 2008 Det er helt ok med mig ;0)
    Sletter da heller ikke Dinafisen når hun går bort ...........

• #16   8. jul 2008 Jeg har min gamle hund i et album. Synes hverken døde hunde skal have karaktere eller udfordre, så album er det bedste alternativ. Men ved andre har en anden holdning end mig og det respektere jeg.

• #17   8. jul 2008 Jeg har min gamle hund stadig oprettet herinde. ikke fordi jeg deltager i en masse med Chewie for jeg vil ikke deltage i udfordringer med ham, men det er min måde at mindes ham.
    Chewie døde på en tragisk måde og jeg har brug for muligheden for at gå herind og mindes min første hund alene sammen med min kæreste.

Jeg spurgte på dette tidspunkt om det var ok at lade ham blive og fik svaret at hvis det hjalp os i sorgen var der ingen som kunne se et problem med det.

JEg vil give ret i at det er et hunde galleri, der er ikke et krav om at hunden skla være levende. men jeg ville ikke selv oprette en hund som ikke var her inden den døde

• #18   8. jul 2008 kan ikke se problemet i at afdøde hunde er herind, kunne ikke drømme om at slette Nicki den da han ikke er her mere. Han er en del af mig, og det er han også den dag han ikke er her mere. Dog ville jeg ikke lade ham deltage i udfordringer :o)

• #19   8. jul 2008 Jeg kunne da ikke drømme om at slette min jack russell, Mick,han døde sidste år. Men blev oprettet mens han levede.
    Jeg har min gamle korthår i et album

• #20   8. jul 2008 Jeg er også en af dem, der stadig har min afdøde hund oprettet herinde. Det har jeg, fordi Nadia og hendes historie er en del af mig, og hvad jeg ved om hunde. Synes det er fint at kunne læse lidt om de forskellige brugere og deres nuværende og tidligere hunde på denne måde.
    Det fortæller meget om folks viden og baggrund - må indrømme jeg skeler meget til denne viden/baggrund når jeg vurderer om folks indlæg/råd skal tages alvorlige.
    Ved godt at der også kan stå meget i vores brugerprofiler, men det vi skriver om vores hunde siger næsten allermest......

• #21   8. jul 2008 Jeg blev oprettet med min Shih Tzu (Fie)-som er i hundehimlen D.18/1-08.
    Kan ikke se,at det kan genere nogen-jeg har 2 billeder af hende- Her på HG-og deltager ikke i udfordringer eller andet.Mine mange andre billeder af hende har jeg herhjemme i mit private album.

• #22   8. jul 2008 Jeg kan ikke have noget i mod det... Sys folk må gøre hvad der passer dem. Hvis de har lyst til at folk se deres dejlige men desværre afdøde hund sys jeg det er helt fint.

Det er vel smag og behag hvad folk vil...

• #23   8. jul 2008 Jeg udfordrer ikke med nogen af mine hunde - det er ikke derfor jeg sidder herinde og kan ingen grund se til det.

Om folk vil give dem karakterer eller ej er helt op til dem - de behøver ikke for min skyld smiley

Jeg er her for at have et sted til mine hundebilleder og for forummets skyld. Ikke for "legen" herinde.

• #24   8. jul 2008 Jeg har intet imod det.

Jeg syntes både døde og levende hunde skal være velkomne, så længe ejeren skriver, at den er død.

Kommentér på:
Døde hunde

Annonce