878 visninger
|
Oprettet:
Plads? {{forumTopicSubject}}
vil jeg kunne klikker træne freja til at gå bag om mig og sætte sig ved venstre side? jeg har forsøgt med at lokke med godbidder men hun forstår det ik rigrtig....
aug 2007
Følger: 34 Følgere: 32 Hunde: 1 Emner: 192 Svar: 926
aug 2007
feb 2008
Følger: 124 Følgere: 121 Hunde: 3 Emner: 167 Svar: 1.059
vi gjorde det med alma at vi gik lidt siksak, hun synes det var sjovt og løb rundt omkring os, når hun så nåede venstre side -klik-godbid og ros...kun efter et par gange hvor vi havde løbet og leget klovn fandt hun ud af at det er fordelagtigt at holde sig til venstre side. prøver hun at gå højre om-hop til højre og så kommer hun automatisk på venstre side...
derefter få hende til at sidde med front mod dig, godbid i højre hånd, med let spredte ben så hun kan se godbidden skifter hånd, og så vil du (muligvis efter et stykke tids træning) kunne linke de to øvelser sammen
hågber noget af det er til at forstå, god fornøjelse med træningen, knus fra maja
nov 2005
Følger: 12 Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 82 Svar: 308
Kigges der på hunden, tror den, den skal blive, for så er det jo den der er interessant..
Gav det mening?
aug 2007
nov 2005
Følger: 12 Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 82 Svar: 308
maj 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 23 Svar: 472
Jeg stod med klikker i venstre hånd og en godbid i højre med armene hængende ned langs siden. Han gik automatisk hen til guffen i højre hånd (ja, det hjælper at være glad for mad!)- klik! Og derfra skulle han så længere om bag ryggen for at få et klik.
Det var super fedt at træne!!!!
Held og lykke med det!
Plads?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside