{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
967 visninger | Oprettet:

Bider i ALT.. {{forumTopicSubject}}

Basse bliver 1 år på Søndag, det er gået rigtig hurtigt :o)

Men men men, nu har han lige bidt endnu et par af mine sko i stykker. Det er det andet par i denne uge og er ved at være godt træt af det...

Hvordan fik i jeres hund til at holde op med at bide i alt? Har prøvet alt muligt. Gir snart op, så hjææælp mig :o)

Det skal lige siges, at det ikke er mangel på aktivering....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bider i ALT..
  • #1   19. jun 2008
    Skoene er fjernet... Idag er han hoppet op på kommoden for at kunne nå dem...

Tag skoen fra ham.. Tror ikke det er så meget det at bide i skoen han syntes er sjovt, det er nærmere jagten - men plejer at rende og sige nej og fy og tager derefter skoen (Eller hvad det ellers kan være han er rendt med)

I store træk er det egentlig sådan der jeg gør!

• #2   19. jun 2008 Det lyder garanteret også meget komisk.. Naboerne griner også. For alt ender ude i haven og så står han ellers bare og venter på mig.. Når jeg når derud er han væk(med den stjålne ting i munden, hvilket er alt fra sko til telefoner) - rigtig sjovt :o)

Det med legetøjet synes jeg ikke rigtigt virker mere, gjorde det i starten. Men han er ikke dummere end at han har forstået jeg kun leger med det fordi jeg vil have det andet.....

Kan godt høre det lyder lidt....... Men har vitterligt prøvet ALT.

• #4   19. jun 2008 Ja, er også kommet frem til at det er en leg for ham. DESVÆRRE...

Men han bider det jo i stykker hvis ikke jeg får det fra ham med det samme - så står lidt i et dilemma :o)

• #6   20. jun 2008 jeg ville løbe i køleskabet og hente et lækkert stykke pølse så den kommer hen til dig med tingene og aflevere det i stedet.. og så havde jeg lige "råbt" ARAR når du ser at han tager noget..
    hvis det er når du ikke er hjemme, ja så er der ikke andet at gøre end at tage det væk

• #7   20. jun 2008 Jeg tror jeg ville sige det ord din hund reagere bedst på er det NEJ på en hård måde eller PUHA eller noget 3,for der må være noget din hund reagere på..
    Så ville jeg sige det lige så snart du ser din hund tage fat i tingen..

Kender det tyson gjorde det selv meget og han løb også rundt med det.. til sidst når jeg fangede ham kom han i kurven og fik lov at blive der,efter et par gange hvor han fandt ud af at mor faktisk ikke synes det var sjovt og han bare skulle ligge i kurv stoppede han langsomt... havede selv prøvet det med at bytte tingen ud med legetøj det hjalp intet og heller ikke en lækker pølse eller andet..

• #8   20. jun 2008 Tyson....: synes det lyder som en super idé med, at "smide" ham i kurven når jeg har fået fat i det han ikke må løbe med.. Vil jeg ihvertfald forsøge med :o)

• #9   20. jun 2008 det er da et forsøg værd smiley

Kommentér på:
Bider i ALT..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce