{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
769 visninger | Oprettet:

Brug for hjælp :( {{forumTopicSubject}}

Vi har været nede og kigge på en Amstaff han idag .. Til vores to tæver..
Vi havde hundene med, for at se om de kunne sammen..

Den bette af vores hunde elskede den han, de rendte og legede sammen..
Men Rottweileren og den han hund kunne ikke sammen, eller det vil sige at Kiki ville bare lege med ham, men han bed hende og snappede ud efter hende hele tiden..

Også bare hvis vores den store nærmede sig den lille af vores, var hanen der med det samme ,. smiley
Jeg vil ikke sige at han bed Kiki hårdt, han markede kun, men Kiki pev ..

Han er en alletiders hund, lydig og alt ,
men ville i turde satse på at det nok skulle gå , eller ?
Vil selvfølgelig ikke at der sker den store noget ..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Brug for hjælp :(
  • #1   15. jun 2008 Ville du kunne bære hvis der skete nogen af dine hunde noget? Jeg havde ikke turde tage imod ham. En hvalp er mit forslag....

• #2   15. jun 2008 Du risikere jo bare din anden tæve prøver at "hjælpe" rotten, en dag der bliver problemer, og så har du balladen. Nytter jo heller ikke noget at være over dem hele tiden.

• #3   15. jun 2008 nej, det er rigtigt nok ,.
    Lader tæverne tage deres opgør, og derefter finde en hvalp om et års tid smiley

• #4   15. jun 2008 Det lyder som en plan jeg ville følge... ;o)

• #5   16. jun 2008 Dårlig plan.
    Find en hvalp eller unghund, som begge dine tæver kan godt med.

• #6   16. jun 2008 Ved ikke om det med at tæverne skal tage deres "opgør" er i orden. Men jeg ville ikke tage en hund ind, som en af dem ikke kunne med.

• #7   21. jun 2008 jeg tror det smartest med en hvalp, men på den anden side nogengange leger og slåsser de jo også begynder de pive, men tror altså ik jeg havde tage amstaffen, og nogen folk siger jo amstaffer har det lidt som en pitbull og jagt hunde , at hvis de smager blod blir de ved ind til de overgir sig eller er død smiley
    jeg ville fandme ik gøre det.

• #8   28. jun 2008 En erfaring rigere - Jeg har lige prøvet det med en amerikansk bulldog tæve på 11 mdr.som jeg hentede hjem og jeg har 2 tæver i forvejen, denne nye tæve skulle efter sigende fra ejeren, kunne sammen med alle hunde, det gik fint de 2 første dage, men så begyndte hun, at overfalde og bide mine 2 andre tæver meget voldsomt og hun ville bare ikke stoppe, lige så snart hun så især den ene gik hun direkte til angreb, så jeg måtte afhænde den tæve igen. Så eg tror det er bedre at starte med en hvalp så de vokser sammen med hinnden. Jeg gør det aldrig mere det var forfærdeligt også at skulle af med tæven igen for vi havde allerede knyttet meget tætte bånd og hun var meget inteligent, og den tidligere ejer blev også forfærdelig ked af det. Så lad være det fører ikke noget godt med sig når de allerede fra starten ikke fungerer sammen.

Kommentér på:
Brug for hjælp :(

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce