{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp til god hundepension
  • #1   9. jun 2008 Det ved jeg ikke med sikkerhed. Der er kommet en ny en. Wikkipidia eller sådan noget. Jeg kan snuppe nummeret, hvis jeg falder over et opslag mere. Ellers søg på google.

Der ligger en kaldet fauerholt (eller tæt på) nær ribe, men jeg har hørt fra en intern, at forholdene ikke er særligt gode pga. personlige problemer, der påvirker omgivelserne

• #2   9. jun 2008 Hvornår skal I på ferie?

• #3   9. jun 2008 pension bella ved agerskov ville jeg til hver en tid vælge den er ikke så stor og der har de det godt jeg bor 40 km derfra men vil gerne køre det stykke

har prøvet hafran men var ikke glad for de store schæfer, men derfor er andre jo glade for stedet ingen kritik af hafran

• #4   9. jun 2008 Jeg vil også gerne anbefale pension bella i agerskov det er et rart sted hvor stortset alle dyr velkommen. Vi købte iøvrigt også vores hund kato der :0) rigtige dejlige mennesker samt gode omgivelser :0)

• #5   9. jun 2008 ja synes også at det er et rart sted og hunden virker glad for at være der og det at det ikke er så stort kan jeg godt lide

• #6   9. jun 2008 Jeg vil helt klart anbefalde Fauerholt hundepension, det ligger 4 km. ca fra Ribe...

• #7   10. jun 2008 Hej Kennet og Kristina

Jeg kan varmt anbefale Grøndahl hundepension, den ligger ca 5 km udenfor Esbjerg. Den er desværre booket op for juli.
    Jeg har selv haft hund derude og blev i øvrigt anbefalet stedet gennem andre.

Hilsen Inger

• #8   10. jun 2008 Faurholdt er helt booket op i slut juni.... Og der har hundende det virkelig godt.. jette er super til dem.. smiley

• #9   10. jun 2008 Wikkis hundepension. Det var det, den hed. Jeg tror, at den er god. Grunden til at jeg nævnte Faurholt er, at jeg kender en tidligere ansat der. Hun sagde op i vrede over, at ejerne lod deres personlige problemer (såsom frustration over utroskab) gå ud over hundene. For meget stress, for mange hunde, for lidt tid og en hård hånd, når "de driller". Medmindre stedet er blevet solgt inden for det sidste års tid, kan det anbefales at gå uden om.

• #10   11. jun 2008 Der er også den her i Vojens området:o)

(link fjernet)

• #11   11. jun 2008 som karina ju også foreslår, siger jeg dreamworld...og kun dreamworld!!!

jeg var rundt på 11 pensioner for at finde det rette sted, og det var altså denneher, charlie (på det tidspunkt havde vi kun ham) var ubeskriveligt glad for det.. prøv det en weekend først, det koster kun 300 kr og så kan du se hvordan de reagerer på det..sådan gjorde vi..
    knus fra maja

• #12   11. jun 2008 maja b l
    Vi har også kun positivt at sige om dem.. Jeg kan godt lide, der er så mange aktiviteter.. Nu er svømning også en mulighed... Det er da lige sagen her i varmen:o)

• #13   11. jun 2008 jeg vil kun rose dreamworld op over skyerne... det ABSOLUT BEDSTE STED at få passet sine hunde
    derimod vil jeg på det ALLER KRAFTIGSTE FRARÅDE KENNEL HAFRAN-jeg har fra tre uafhængige parter hørt skidt... to af mine vennepar har haft deres hunde derude og fandt senere ud af at deres hanhunde var blevet brugt til parring uden deres godkendelse...de fandt begge ud af det ved et tilfælde...-det er s*** da for dårligt at føre forretning på den måde...eller hvad?

• #14   11. jun 2008 maja b j

Jo hvis det er rigtigt, så helt klart.. Jeg ville nok blive en smule tosset...:o(

• #15   11. jun 2008 og meget overrasket...da de så konfronterede dem med det fik det ene par af dem bare et par håndører...det er IKKE IORDEN (heller ikke lovligt) at man bruger en han til parring medmindre man har tilladelse... kan også love for at der blev brugt store gloser...

• #16   11. jun 2008 Det er da godt nok også en meget mærkelig ting at gøre, hvis man lige ser bort fra det er uetisk og ulovligt.. En mærkelig opførsel der var ordet...
    Havde det været en af mine hunde, så tror jeg de stadig ville kunne høre mig råbe, hvis de da ikke havde mistet hørelsen af den ørefigen de nok havde fået af manden... Ikke at han er voldig, men i sådan en situation, så bliver man måske lidt chokeret...

• #17   11. jun 2008 Hej
    Ny pension startet op for et år tids siden

Strygsdam Hundepension www.strygsdam.dk
    Genner (6230 Rødekro)

• #18   11. jun 2008 karina j : ja det har du helt ret i, sådan tror jeg reaktionen også ville være her smiley
    Miszy: ja, det er godt at have nogen at vælge imellem, men kan jo kun tale ud fra egne erfaringer, og kan derfor VARMT ANBEFALE DREAMWORLD smiley
    Det er ikke surt ment eller noget smiley
    Knus maja

• Susie H
    Susie H Tilmeldt:
    aug 2009

Følger: 1 Svar: 1
    #19   1. aug 2009 Jeg har altid brugt PENSION BELLA med succes! Tit har jeg fået min hund passet der, og den viser altid glæde ved ankomst + afhentningen - det må da være et godt tegn ?
    De har altid passet min lille Basse (hund) rigtig fint, og min kat Frida var også godt tilfreds .. Og har endda taget på!
    kan kun anbefale Pension Bella for dit vedkommende smiley

• #20   2. aug 2009 Jeg vil helt klart anbefale Strygsdam i Genner. Det er bare et rigtigt godt sted og hundene har det bare så godt derude.... Rico har lige været der i 10 dage og jeg kører gerne til Genner, hvis han skal i pension igen. Man skal dog være opmærksom på, at hun ikke modtager meget store racer. Se hjemmesiden: www.strygsdam.dk

Kommentér på:
hjælp til god hundepension

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce