{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
894 visninger | Oprettet:

KOM NU UD !! {{forumTopicSubject}}

EJ hvor er jeg altså utålmodig nu ... Den lille bebs må godt komme ud NU ..
Kan huske at jeg i starten tænkte , hvorfor vil de gravide dog af med deres skønne maver , hvorfor er de dog så utålmodige .. Det må da være skøøøønt at have sådan en stor mave tænkte jeg ..
Nu er jeg 39+0 , har termin på mandag og hold kæft jeg glæder mig til at komme af med den mave altså , og så er jeg bare så skide spændt på at se hvordan den lille mand ser ud ..
Jeg går hver dag og siger til mig selv ... SÅ .. Idag er DAGEN .. Jeg kan bare mærke det .. Men der sker ikke en s... Suk .. Det kommer når det kommer , og det kommer sikkert når man mindst venter det .. Kan lige forestille mig vandet går midt i storcentret eller lign. smiley

Hvor langt er i henne ? Er i også boblet helt op her i varmen ? Jeg går rundt og ligner en badebold .. Er fuld af vand smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  KOM NU UD !!
  • #1   9. jun 2008 jeg er vist nok 23+2, men roder rundt i det...

Jeg har det varmt og orker næsten ikke at flytte mig... og har lidt hævet fødder, men ellers har jeg det fint... Men nu har jeg i det mindste rundet 68 kg, det var det jeg vejede da jeg blev gravid...

• #2   9. jun 2008 jeg er i 26 uge og jeg er bare træt af varmen og de hævede fødder om aftenen hehe og kan heller ikke vente til at få vores lille bebs i armene..

• #3   9. jun 2008 Jeg er 38+4 idag (termin d. 19)
    Og har overhoved ikke travlt med at den lille kommer ud.
    Men ville meget gerne slippe for alle de smerter jeg har (i sær lænde smerterne)
    Og selvfølgelig glæder jeg mig til at se vores lille nye guldklump, og er spændt på det og hvordan fødslen kommer til at forløbe osv.
    Men er bare ikke træt af at være gravid , jo engang imellem bander jeg den skide mave af h.... til. ;o)

Har ingen problermer med varmen.

Så her må babyen godt holde sig inde i maven indtil/omkring termin.

Skal også lige have det sidste klar, Taske oav. er ikke pakket endnu... men regner med at alt er klart her sidst på ugen, til at den lille nye kan melde sin ankomst når den vil.

• #4   9. jun 2008 Ihh også godt huske hvordan det var, fødte 10 juli for to år siden og skal hilse og sige at den sommer også var MEGET VARM. Skulle sættes i gang d. 11, men hun ville ud den 10. Som i øvrigt også var den dato jeg først blev sat til, det var nakkefolds scanningen der sagde d. 11 juli.

• #5   9. jun 2008 uha det kribler i fingren.. jeg vil også være så langt henne hehe.. men oki synes det var foe en uge iden jeg fant ud af jeg var gravid.. tiden går såååå hurtig... folk siger man skal nyde tiden alene nu hvor det er første barn vi venter os.. men uha hvor jeg dog glæder mig:D

• #6   9. jun 2008 hihi ...

Sidst der var heller ikke den store travlhed med at få min datter ud.... for jeg regnede med at gå mindst en uge over tid.... så jeg havde ikke travlt...hun kom 2 dage før termin (faktisk termins dag i følge scanning, men de ville ikke flytte datoen)... hun kom som en "overaskelse" for mig, for jeg skulle have været til famile føselsdag, og have andre med i bilen på vejen osv. det måtte vi aflyse.

så denne gang forventer jeg at det bliver omkring terminds dag at den kommer ud.

• #7   9. jun 2008 Ja jeg er nu kun 15+0 lige præcis i dag, men jeg glæder mig nu også umenneskelig meget til at få mit barn i mine arme:o) Meeen godt der går 5 måneder inden han/hun kommer for vi har da en hel masse der skal ordnes, købes og på plads inden da.
    Men jeg vil godt tro at når man når til 39 uge så kan man næsten ikke vente længere og næsten heller ikke blive større, hi hi;o)

• #8   10. jun 2008 Sonne
    Fik du veer eller ?

• #9   10. jun 2008 JEg vil nu gerne lige vente til vi får vores hus og ikke længere bor hos svigermekanikken her er trangt nok uden en lille bebs... her kl. 17 skal jeg til førfødselsforberedsel... i varmvandsbasin det glæder jeg mig til...

• #10   11. jun 2008 Sonne
    Så har du da fået en lille smagsprøve på hvordan det er smiley

• #11   14. jun 2008 Nej ikke når der ikke kommer noget ud af det - .. Men så snart du står med din søn i armene , så er alt glemt .. gætter jeg på smiley

• #12   15. jun 2008 Ja .. Går bare og venter smiley

• #13   15. jun 2008 Lige præcis smiley Det er godt husket .. Hehe .

• #14   15. jun 2008 Ja , det er også rigtigt smiley

Kommentér på:
KOM NU UD !!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce